وینگر جوان استقلال می گوید که آبی ها امسال تیم خوبی دارند و می توانند قهرمانی خود را تکرار کنند.

صادقی: من جانشین  حسین زاده نیستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امیر علی صادقی بازیکن جوانی است که فصل قبل و با نظر فرهاد مجیدی، به همراه امیرحسین حسین زاده از سایپا راهی استقلال شد. این وینگر جوان در فصل گذشته فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی هایش به دست نیاورد اما در معدود دیدارهایی که به میدان رفت، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

صادقی چند وقت پیش در اردوی آماده سازی تیم ملی امید درخشان ظاهر شد و دروازه پرسپولیس و گل گهر را نیز باز کرد. او در اردوی آماده سازی استقلال در ترکیه نیز در دیدار برابر تیم آندره‌آ پیرلو 2 گل به ثمر رساند و نشان داد قصد دارد برای فصل جدید، یکی از مهره های تأثیرگذار تیم ساپینتو باشد.

امیرعلی صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پاسخگوی برخی از سوالات بود که در زیر می خوانیم:

* اول درباره اردوی ترکیه صحبت کنید. گفته می شود که تمرینات سخت ساپینتو حسابی شما را اذیت کرده است؟

اردوی خوبی بود و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته بود. تمرینات خوبی را انجام دادیم که البته باید بگویم که واقعا سخت و پرفشار بودند. آب و هوای آن منطقه نیز ایده‌آل بود و اکثر تیم ها در آنجا اردو زده بودند. چند بازی دوستانه را برگزار کردیم که دو مورد آن را برنده شدیم.

* نظرتان درباره استقلال امسال چیست؟ چقدر به تکرار قهرمانی امیدوارید؟

باید بگویم که امسال تیم خوبی داریم و اگر پشت هم باشیم، تمریناتمان را به خوبی برگزار کنیم و تلاشمان را بیشتر کنیم، ان‌شاءالله امسال نیز قهرمان خواهیم شد و به دومین قهرمانی پشت سر هم دست پیدا می کنیم. سرمربی خوبی داریم، از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد و به بازیکنان توجه می کند. خدا را شکر شرایط تیم نیز ایده‌آل است.

* برابر فاتح کاراگومروک که تیم آندره‌آ پیرلو است هم نیمه دوم به زمین آمدی و 2 گل زدی. چه نظری در این خصوص  داری؟

من همواره تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را درون زمین داشته باشم و برای تیم مثمر ثمر باشم. تلاش می کنم تمریناتم را بیشتر کنم و برای استقلال بدرخشم و گلزنی کنم. امیدوارم که سال خوبی را در پیش داشته باشیم و در پایان به قهرمانی برسیم.

* جدایی امیرحسین حسین زاده با درخشش تو در ترکیه همزمان شد و گفته می شد تو می توانی جانشین حسین زاده باشی. در این باره چه نظری داری؟

امیرحسین دوست من است ولی کاری به جایگزین شدن با کسی ندارم. من تلاش می کنم بهترین کارایی را در تیم داشته داشتم. توجهم روی عملکرد خودم است تا خودم بتوانم بهترین جایگاه را داشته باشم و برای تیم محبوبم بدرخشم.

* گفته می شود که ساپینتو به بازی شما علاقه پیدا کرده و به نوعی حتی خود تو را هم دوست دارد. در این باره توضیح می دهید؟

ایشان مربی من هستند و قطعا برخوردشان با تمام بازیکنان یک نوع است و همه را به یک شکل می بیند. برای ایشان فرقی نمی کند. ساپینتو مربی خوبی است و برای مربی خارجی مهم نیست که تیم در فصل قبل با چه ترکیبی بازی کرده است. هر بازیکنی خوب باشد، می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم بازی کنم و یک قهرمانی دیگر به دست بیاوریم.

* استقلال امسال چند بازیکن جدید به خدمت گرفت. با کدام یک از آنها از قبل رفاقت داشته ای؟

در تیم ملی امید و سایپا با حسین زواری هم تیمی بوده ام. او بازیکن خیلی خوبی است. امسال خریدهای خوبی داشته ایم و امیدوارم تمام آنها بتوانند بدرخشند و کنار همدیگر تیم خوب و قدرتمندی داشته باشیم و با پیروزی در مسابقات، به قهرمانی برسیم.

* هفته اول لیگ هم با سپاهان بازی دارید. در این باره چه نظری داری؟

همیشه بازی های استقلال و سپاهان حساس است. برگزاری این دیدار در هفته اول برای هر دو تیم سخت و دشوار است. امیدوارم که بتوانیم برنده شویم. البته که باید تلاش و تمریناتمان را بیشتر کنیم. ان‌شاءالله برنده از زمین خارج شویم تا در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم.

* کلام پایانی؟

امسال تیم خوبی داریم و امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند تا همه دست به دست هم دهیم و دوباره قهرمان لیگ شویم.