یک عکس باعث شد که تمام حواشی به وجود آمده برای وریا غفوری و استقلال و فرهاد مجیدی به پایان برسد.

وریا غفوری سند رو کرد | پایان ماجرای دعوای وریا غفوری در رختکن با یک عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بازهم   وریا غفوری و فرهاد مجیدی درگیر شدند. این خبری است که چند روز پیش از رختکن استقلال مخابره شد. وریا غفوری و فرهاد مجیدی مدت هاست رابطه خوبی با هم ندارند. وریا غفوری ستاره استقلال ناگهان از ترکیب کنار گذاشته شد و حتی فرهاد مجیدی با جذب صالح حردانی یکی از بهترین مدافع راست های فوتبال ایران غیرمستقیم به وریا غفوری خبر داد که جایی در ترکیب او ندارد. اختلاف مجیدی و وریا غفوری مدت هاست که رسانه ای شده است و مدیریت و بازیکنان استقلال سعی در مخفی کردند این موضوع دارند. اما هر از گاهی برخی رسانه ها از آب گل آلود این رابطه ماهی می‌گیرند.

بازوبند کاپیتانی بر دستان وریا غفوری؛‌ در شرایطی که برخی رسانه ها عنوان کردند بعد از دیدار استقلال و سپاهان حسین حسینی و وریا غفوری بر سر بازوبند کاپیتانی با یکدیگر اختلاف پیدا کرده و حتی درگیر شده اند اما تصویری شکار شده از بازوبند کاپیتانی بر دستان غفوری نشان می دهد که دروازه بان استقلال بازوبند را به غفوری داده است.

ظاهرا هنگامی که غفوری وارد زمین شد حسینی نمی توانست در موقعیت حمله سپاهان دروازه را خالی کرده و به سمت غفوری برود اما چند دقیقه بعد در یک فرصت مناسب بازوبند کاپیتانی به غفوری سپرده شد.

ماجرای درگیری وریا غفوری در رختکن استقلال چه بود؟

قصه جنجالی و جدید درگیری کاپیتان و سرمربی استقلال در بازی روز گذشته برابر سپاهان، از لحظه ورود وریا غفوری به زمین شروع شد، در حالیکه انتظار میرفت حسینی بازوبند کاپیتانی تیم استقلال را به بازوی وریا غفوری ببندد از انجام این کار سر باز زد و با وجود حضور وریا غفوری کاپیتان اصلی تیم استقلال در زمین تا پایان بازی بازوبند را بر بازو بست. وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال که از این اتفاق بشدت شاکی و عصبانی شده بود در رختکن تیم استقلال با صدای بلند از فرهاد مجیدی و حسین حسینی بابت این اتفاق گله کرد و اعتقاد داشت که احترام او نگه داشته نشده !