لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و دوم با جذابیتی مضاعف همراه است.

نظرسنجی: کنجکاو تماشای کدام بازیکن هستید؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، در آستانه برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، لیگ برتر ایران به یکی از جذاب‌ترین دوره‌های برگزاری خود نزدیک می‌شود. حضور مربیان باتجربه و گران‌قیمت و همچنین بازگشت تنی چند از ستاره‌های ملی که در لیگ‌های خارجی شاغل بودند و در عین حال حضور بازیکنان خارجی شاخص از کشورهای مختلف باعث شده لیگ امسال کنجکاو برانگیز و کاملا غیرقابل پیش‌بینی به نظر برسد.

در این بین در نقل و انتقالات تابستانی اتفاقات مهمی رخ داد و علاوه‌بر‌ جابه‌جایی‌های بزرگ، تعدادی فوتبالیست شاخص به‌عنوان بازیکن، تیم‌هایشان را در لیگ جدید همراهی خواهند کرد.

از نقل و انتقالات مهم این فصل می‌شود به انتقال علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی به پرسپولیس، حضور کاوه رضایی و سجاد شهباززاده و احتمال عقد قرارداد با محمد محبی در استقلال، انتقال چند بازیکن نامدار مثل اشکان دژاگه، وریا غفوری، احسان پهلوان و ... به فولاد، حضور لوسیانو پریرا در مس رفسنجان، ارنج بازیکنانی مثل محمد خدابنده‌لو، وسلی و یکی دو بازیکن دیگر در گل گهر و همچنین ستارگانی که در این فصل به سپاهان پیوسته‌اند؛ از مانوئل فرناندز معروف تا رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور و داسیلویرا و البته تراکتوری‌ها که همچنان در تک و تای تقویت و ورود بازیکنان جدیدی هستند که به خریدهای قبلی‌شان (ریکاردو آلوز، واگنین، رضا اسدی و ...) اضافه بشوند.

به اینها باید بازیکنان باتجربه یا جوانی که در سایر تیم‌های لیگ حضور دارند نیز اضافه کنید؛ از ذوب آهن و نساجی تا هوادار و نفت مسجدسلیمان و پیکان و باقی تیم‌هایی که امسال با تمام توان در لیگ برتر شرکت می‌کنند تا بهترین فصل فوتبالی خود را در آستانه جام جهانی رقم بزنند.

با حضور هفت تیم پر ستاره و مدعی و تیم‌هایی که با مربیان خوب، دوران آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند؛ لیگ امسال یک‌ لیگ متمایز است اما ممکن است شما روی تعداد خاصی از بازیکنان متمرکز باشد و انتظار درخشش یک‌ چهره خاص را داشته باشید.

در این نظرسنجی شرکت کنید و به ما بگویید که در انتظار درخشش کدام بازیکن هستید و کنجکاوید سطح و نمایش کدام یک از ستاره‌های این فصل لیگ برتر را چه از بین تازه‌وارد‌ها و چه از بین کسانی که در تیم‌شان باقی مانده‌اند تماشا کنید؟ نظرات شما با حداقل زمان به‌نمایش درخواهند آمد.