کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی جدید چلسی، پاسخ اظهارنظر روز گذشته رئیس باشگاه ناپولی را داد.

پاسخ کولیبالی به رئیس ناپولی؛ پیراهن ملی ارزش دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آئورلیو دی‌لائورنتیس، مالک باشگاه ناپولی، از اینکه بازیکنان آفریقایی در نیمه های فصل، باشگاه خود را برای شرکت در جام ملت های آفریقا ترک می کنند، ناراضی است. فصل گذشته کالیدو کولیبالی و آندره زامبو آنگیسا، چندین بازی مهم ناپولی را به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا از دست دادند. کولیبالی برای سنگال و آنگیسا برای کامرون در ماه های ژانویه و فوریه به میدان رفتند و ناپولی از غیبت شان ضرر دید.

رئیس ناپولی در این رابطه گفت:« در باشگاه به بچه‌ها گفتم دیگر با من درباره بازیکنان آفریقایی صحبت نکنند! من خیلی هم دوست‌شان دارم ولی فقط به این شرط که امضا بدهند در جام ملت‌های آفریقا بازی نخواهند کرد. چون در غیر این‌صورت هم باید برای مقدماتی جام جهانی به کشورشان برگردند و هم برای جام ملت‌های آفریقا. یعنی عملا هیچ‌وقت در اختیار تیم نیستند.»

کالیدو کولیبالی که با ترک ناپولی به چلسی پیوسته، در پاسخ به رئیس ناپولی گفت:« این اظهارنظر نوعی بی احترامی است و معتقدم باید احترام بازیکنان آفریقایی حفظ شود. مطمئنم در ناپولی خیلی ها مثل رئیس باشگاه فکر نمی کنند و این بیشتر یک نظر شخصی است. البته که جذب بازیکنان آفریقایی به نظر رئیس بستگی دارد ولی امیدوارم احترام فوتبالیست های آفریقایی حفظ شود. زمانی که برای ناپولی بازی می کردم، برای جام ملت های آفریقا به تیم ملی کشورم سنگال ملحق شدم و می دانم که غیبتم به باشگاه ضرر زد ولی نمی توان تیم ملی را به خاطر باشگاه رها کرد. پیراهن تیم ملی ارزش بسیار بالایی دارد.»