مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر، معتقد است ژوزه مورینیو در رختکن جالوروسی دست به کار بزرگی زده است.

مورینیو در رم معجزه کرده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رم در فصل تابستان امسال بازیکنان بزرگی مانند پائولو دیبالا و جینی واینالدوم را به خدمت گرفت و به نظر یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل بعدی خواهد بود. برخی حتی جالوروسی را یکی از نامزدهای فتح اسکودتو در فصل پیش رو می دانند و مارکو ماتراتزی مدعی شد آنچه مورینیو در این باشگاه انجام داده مانند یک معجزه است.

مارکو ماتراتزی گفت: "همه بازیکنان بزرگ اینتر مهم و غیرقابل تغییر هستند، اما باید به باشگاه اعتماد کرد. آنها چند سال پیش قول دادند که به سطح بالا برگردند و این اتفاق رخ داد. روملو لوکاکو پس از گذراندن یک سال دور از میادین تصمیم به بازگشت گرفت. او باید در تمام طول 90 دقیقه تلاش کرده و دوباره ثبات سابق خود را به دست آورد. در این رابطه مشکلی وجود نخواهد داشت، لوکاکو با لائوتارو هماهنگ است و همه چیز به صورت طبیعی پیش خواهد رفت. اینتر در طول فصل تابستان بازیکنان باکیفیتی را به ترکیب خود اضافه کرده و همین فاکتور سرنوشت یک فصل را برای تیم رقم می زند.

اما تیم‌های دیگر نیز تقویت‌ شده و بازیکنان زیادی جذب کرده‌اند. ژوزه مورینیو فضایی باورنکردنی در رم ساخته و ین محیط بین باشگاه، تیم و هواداران جادویی عل عمل کند. مورینیو از تجربه و اعتبار لازم برخوردار است و می تواند بهترین را از بازیکنانش بخواهد. برنده شدن هرگز آسان نیست و او به خوبی می داند چگونه این کار را انجام دهد. مورینیو جالوروسی را متحد کرده است و این یک معجزه واقعی است، زیرا انجام چنین کاری در رم تقریبا غیرممکن است."