اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای کریم بنزما را در ترکیب رئال مادرید بگیرد.

پیدا کردن جانشین برای بنزما غیرممکن است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بنزما شب گذشته بار دیگر یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید در جریان پیروزی 0-2 برابر آینتراخت فرانکفورت بود و موفق شد گل دوم تیمش را در این بازی به ثمر برساند. 

این ستاره فرانسوی در چند سال اخیر و پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال، موفق شده نمایشی خیره‌کننده را ارائه دهد و به رهبر این تیم در زمین تبدیل شود. 

هارگریوز پس از پایان بازی شب گذشته به بی تی اسپورت گفت:« من فکر می‌کنم بازیکنان بزرگ در این موقعیت‌ها رشد می‌کنند. بنزما به خوبی این موضوع را نشان داده است. این حاکی از آگاهی خوب و درستی است که او دارد و تجربه‌ای که در 34 سالگی به کمکش آمده است.»

این هافبک سابق بایرن مونیخ با تمجید از توانایی‌های این بازیکن اظهار داشت:« من فکر می‌کنم پیدا کردن جانشین برای او غیرممکن است اما نکته جالب درباره بنزما این است که او به قدرت فیزیکی‌اش تکیه نمی‌کند چون خیلی قدرتمند نیست، بلکه به خوبی پا به سن گذاشته و باتجربه شده است. او نگران نفوذهای سرعتی نیست چون همیشه بازیکن باهوشی بوده است و از این نظر شاید هنوز چند سال دیگر بتواند در سطح اول فوتبال حضور داشته باشد.»

او با اشاره به تلاش رئال برای پیدا کردن جانشین برای این بازیکن اضافه کرد:« او هیچ نشانی از افت کردن ندارد. من فکر نمی‌کنم بتوان جانشینی برای او پیدا کرد. آنها سعی کردند کیلیان امباپه را به عنوان جانشین جذب کنند اما جانشینی او کار دشواری است چون هیچ بازیکنی در اندازه او نیست.»