دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های فوتبال جهان رخ می‌دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!

بالا، پایین و مذاکرات در بازار نقل و انتقالات؛ زنده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این ترتیب در کنار اخبار بازی ها و گل ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

24 مرداد 1401 ساعت 17:49

توخل هر جور شده کاسادی را می‌خواهد

چلسی حاضر شده برای چزاره کاسادی، هافبک ایتالیایی اینتر و بازیکن مورد علاقه توماس توخل، پیشنهاد خود را تا رقم 12 میلیون یورو افزایش دهد.

24 مرداد 1401 ساعت 17:30

ستاره جوان بارسا در راه ایتالیا

الکس کویادو، بازیکن جوان بارسلونا به صورت قرضی راهی الچه خواهد شد و باشگاه ایتالیایی50 درصد دستمزد این بازیکن را پرداخت خواهد کرد.

24 مرداد 1401 ساعت 17:04

دستور مورینیو برای جذب مارکو آسنسیو

پس از تصمیم به جدایی مارکو آسنسیو از رئال، حالا رم جدی ترین باشگاه خواهان این بازیکن است. مارکا در این رابطه گزارش داد که مدیران رم به درخواست ژوزه مورینیو قصد دارند اولین پیشنهاد رسمی را به رئال ارائه دهند. آسنسیو به خاطر جام جهانی نیاز به جدایی از رئال و بازی در تیمی دارد که در آن بازیکن ثابت باشد. گویا مورینیو چنین وعده ای به او داده است.

24 مرداد 1401 ساعت 16:30

ممفیس دیپای در یک قدمی یوونتوس

ستاره هلندی بارسلونا این روزها در حال مذاکره با بارسلونا برای فسخ قراردادش است. او با یوونتوس به تواق نهایی رسیده ولی باشگاه ایتالیایی منتظر فسخ قرارداد دیپای است تا قرارداد او را رسمی کند. دیپای فصل گذشته به بارسلونا پیوست ولی با پیوستن روبرت لواندوفسکی و امریک اوبامیانگ، جایگاه ثابت خود را از دست داد.

24 مرداد 1401 ساعت 16:20

منچستریونایتد به دنبال جذب جیمی واردی

دو شکست متوالی منچستریونایتد در دو هفته نخست لیگ برتر و ضعف مفرط این تیم در گلزنی باعث شده تا مدیران باشگاه با توصیه اریک تن هاخ(سرمربی) به دنبال جذب یک مهاجم جدید باشند. طبق ادعای سایت اتلتیک، برای این مهم یونایتد قصد دارد با لسترسیتی برای جذب جیمی واردی وارد مذاکره شود. واردی قبل از این هم از یونایتد پیشنهاد داشت که رد کرده بود ولی حالا حاضر است پیراهن این باشگاه را به تن کند.

24 مرداد 1401 ساعت 15:47

تصمیم قطعی اسنسیو برای ترک رئال

مارکو آسنسیو پس از دو نیمکت نشینی متوالی قصد جدایی از رئال را دارد. او در مقطع پایانی فصل گذشته نیز نیمکت نشین بود و امسال پس از کریم بنزما، وینیسیوس، رودریگو و ادن هازارد، مهاجم پنجم رئال است. او دو هفته برای تعیین تیم بعدی خود زمان دارد.

24 مرداد 1401 ساعت 15:20

مخالفت اوبامیانگ برای پیوستن به چلسی

ترافیک شدید در خط حمله بارسلونا و دریافت پیشنهاد از چلسی باعث شده بود تا امریک اوبامیانگ به گزینه جدایی از بارسا فکر کند. بارسلونا نیز با فروش او به مبلغ 25 میلیون یورو رضایت داده بود ولی امروز نشریه میرر ادعا کرد که پس از مخالفت ژاوی، ستاره گابنی به چلسی اطلاع داده است که فصل جاری در بارسلونا خواهد ماند.

24 مرداد 1401 ساعت 14:40

انتقال قرضی هافبک جوان بارسا به الچه

الکس کویادو، هافبک تهاجمی جوان بارسلونا، با قراردادی قرضی به مدت یک فصل راهی الچه شد. در قرارداد او بند خرید دائمی وجود ندارد و کویادو در پایان فصل باید به بارسلونا برگردد.

24 مرداد 1401 ساعت 13:55

انتقال قرضی پدیده یونایتد به QPR

باشگاه منچستریونایتد به صورت رسمی اعلام کرد که ایثان لِرد، پدیده جوان این تیم، با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی به کویینز پارک رنجرز ملحق شده است. 

24 مرداد 1401 ساعت 13:10

علاقه رم به هافبک رئال مادرید

مدیران رم در حال بررسی شرایط جذب مارکو آسنسیو، هافبک رئال مادرید، هستند. اگر نیکولو زانیولو در این پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را به مقصد تاتنهام یا چلسی ترک کند، رم به صورت جدی برای جذب آسنسیو اقدام خواهد کرد.