سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت وگو با یک‌رسانه عربی با اشاره به پیروزهای مقاومت تاکید که امروز قدس شریف بیش از هر زمان دیگری به ما نزدیک شده است.

کنعانی: قدس شریف بیشتر از هر زمان‌ دیگری به ما نزدیک شده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت وگو با یک‌رسانه عربی با اشاره به پیروزهای مقاومت تاکید که امروز قدس شریف بیش از هر زمان دیگری به ما نزدیک شده است.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی،سخنگوی وزارت خارجه ایران در گفت وگو با پایگاه خبری العهد ضمن تبریک سالگرد پیروزی در جنگ ۳۳ روزه به مردم و مقاومت لبنان و همچنین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله تاکید کرد: پیروزی در جنگ ۳۳ روزه به الگویی برای قدرت و شکوه جهادگران در مقابله با اشغالگران شد، این پیروزی نقطه تحولی جدید برای مقاومت اسلامی و مردمی فلسطین در مقابله با اشغالگران در سرزمین های اشغالی است.

وی گفت: بدون شک رژیم آپارتاید صهیونیستی سرنوشتی جز شکست و فروپاشی ندارد. علیرغم عادی سازی روابط برخی حکومت های عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن منافع ملی خود، اغلب ملت های منطقه و جهان بیشتر از هر زمان دیگری تصویر تجاوز و اشغالگری و نژادپرستی و فتنه انگیزی را در این رژیم می بینند و از تنفر دارند.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: تحولات روزها و هفته های اخیر و تجاوزهای وحشیگرانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و ارتکاب جنایت علیه شهروندان و کودکان و زنان دلیل دیگری برای اثبات رفتار وحشیگرانه و تجاوزگرانه این رژیم است و طبیعت ضدبشری این رژیم غاصب را به وضوح نشان داد.

کنعانی خاطرنشان کرد: فرزندان مقاومت و جهادگران فلسطینی و گروه های مقاومت به این باور رسیدند که تنها راه آزادی سرزمین آن ها و پایان دادن به اشغالگری مقاومت است و از طریق سازش و مذاکره و گفت وگو با رژیم غاصبی که اساس آن تجاوز و جنایت و اغتصاب زمین است نمی توانند آزادی وطن خود را محقق کنند.

وی گفت: در طول تاریخ هیچ اشغالگر ومتجاوزی وجود نداشته است که آماده کوتاه آمدن از اشغالگری خود باشد مگر اینکه با قدرتی رو به رو شود که قوی‌تر از آن باشد.

ناصر کنعانی تاکید کرد: امروز به برکت مقاومت هدف مقدس که آزادی فلسطین است محقق خواهد شد و قدس شریف بیش تر از هر زمان دیگری به ما نزدیک شده است. همچنین مقاومت اسلامی و مردمی امروز به یک نمونه موفق در مبارزه با تجاوزگران و اشغالگران و تروریست های تکفیری مورد حمایت قدرت های جهانی تبدیل شده است و مساله در کشورهایی مانند عراق و سوریه و یمن ثابت شد.

وی گفت: مقاومت اسلامی فرصتی بزرگ برای ملت ها و حکومت های منطقه است و علیرغم تلاش های دشمن این فرصت هیچگاه به تهدید تبدیل نخواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان معروف آن به دلیل ضعف خود و قدرت جبهه مقاومت به جنگ ترکیبی در زمینه های اقتصادی و تبلیغاتی و روانی و همچنین فتنه انگیزی روی آورده اند و آن ها بیش از هر زمان دیگری امپراتوری دیکتاتوری رسانه ای را به کار می گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقابله با جنگ مرکب دشمن نیاز به تدبیر و ذکاوت بیشتر دارد و بی شک آینده برای ملت های منطقه خواهد بود.