دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه به هماهنگی بازیکنان بسیار کمک می‌کند.

شریفی: با تمام توان در خدمت تیم ملی هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران دو روز پیش جهت حضور در مسابقات جام واگنر به کشور لهستان رسید و دیروز صبح تمرینات بدنسازی خود را پشت سر گذاشت.  همچنین شاگردان بهروز عطایی عصر دیروز به انجام تمرینات توپی پرداختند تا برای این تورنمنت و پس از آن قهرمانی جهان آماده شوند.

مرتضی شریفی پس از نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال کشورمان در شهر کراکوف در مورد شرایط تیم گفت: شرایط کلی تیم خوب است. امروز دو جلسه تمرین صبح و عصر داشتیم. در نوبت صبح به فعالیت‌های بدنسازی مشغول شدیم و در تمرین عصر با توپ کار کردیم.

رفته رفته خستگی از تن بازیکنان خارج می‌شود و به شرایط ایده آل می‌رسیم. فردا هم یک دیدار دوستانه با تیم ملی اوکراین خواهیم داشت تا بازیکنان به مرز آمادگی و هماهنگی برسند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به مسابقات جام واگنر گفت: بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه بسیار به سود تیم ملی خواهد بود، چون می‌توانیم به هماهنگی خیلی خوبی برسیم تا در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد مناسبی داشته باشیم و باز هم دل مردم را شاد کنیم.

شریفی درمورد میزان آمادگی خودش، گفت: چندی پیش مصدومیتی جزئی در کتف و زانویم داشتم. شرایطم روبه بهبودی است تا انشالله در مسابقات قهرمانی جهان با تمام توان در خدمت تیم ملی باشم. در پایان از مردم می‌خواهم که پشت‌مان را خالی نکنند و دعای خیر خود را بدرقه راه‌مان کنند.