یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و باتجربه لیورپول، به زودی جلسه ای با داروین نونیز در مورد اتفاقات بازی با کریستال پالاس برگزار می کند.

جلسه اضطراری کلوپ با ستاره بداخلاق
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو هفته از شروع فصل جدید لیگ برتر سپری شده و اوضاع در اردوی لیورپول چندان مساعد نیست و دو تساوی متوالی برابر فولام و کریستال پالاس باعث شده فاصله در همین مدت کوتاه با صدر جدول به چهار امتیاز برسد. اما مهم ترین حادثه مسابقه شب گذشته، درگیری داروین نونیز با یواخیم اندرسون و اخراج ستاره جدید مرسی سایدی ها در اوایل نیمه دوم بود. رفتار خشن نونیز باعث تعجب هواداران و کادر فنی باشگاه شده و ممکن است آینده او را تحت تاثیر قرار دهد.

اولین مسابقه ای که داروین نونیز می تواند در ترکیب لیورپول به میدان برود، دربی مرسی ساید برابر اورتون است و یورگن کلوپ هنوز نمی داند که آیا این مهاجم اروگوئه ای را در ترکیب قرار دهد یا نه. در حقیقت فضای پر از تنش و درگیری بازی با اورتون در سال های اخیر، ممکن است دوباره داروین نونیز را تحت تاثیر قرار داده و باعث شود این ستاره جوان رفتاری دور از انتظار از خود نشان دهد.

بر اساس ادعای نشریه تایمز، یورگن کلوپ قصد دارد طی 48 ساعت آینده جلسه ای اضطراری با داروین نونز برگزار کرده و در مورد اتفاقات بازی با کریستال پالاس و اخراج این ستاره جوان با او صحبت کند. البته شرایط در اردوی لیورپول چندان مساعد نبوده و دست سرمربی آلمانی برای بروز تغییر در خط حمله چندان باز نیست. نام روبرتو فیرمینو و دیوگو ژوتا، هر دو در لیست مصدومان طولانی مدت مرسی سایدی ها قرار دارد و ممکن است چاره ای جز استفاده از داروین نونیز در بازی حساس برابر اورتون نباشد.