درخواست توماس توخل و چلسی در مورد آنتونی تیلور مورد توجه اتحادیه فوتبال انگلیس قرار نخواهد گرفت.

درخواست عجیب چلسی رد خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دربی این هفته لندن بین چلسی و تاتنهام به جنجالی ترین شکل ممکن پیش رفت و حتی توماس توخل و آنتونیو کونته، سرمربیان دو تیم نیز به مرز درگیری فیزیکی رسیدند. کادر فنی چلسی معتقد بود هر دو گل تاتنهام در شرایط مردود به ثمر رسیده و حتی توماس توخل در پایان بازی خواهان این شد که آنتونی تیلور دیگر بازی های تیمش را قضاوت نکند. اخباری در مورد احتمال پیگیری این ماجرا از سوی مدیران چلسی شنیده شده بود، اما به نظر می رسد این روند منتج به نتیجه ای نخواهد شد.

چلسی قبل از تصمیم گیری در مورد شکایت در مورد عملکرد آنتونی تیلور در مقابل تاتنهام منتظر گزارش گروه هیئت داوران مستقل که به تازگی تشکیل شده، خواهد بود. اما حتی اگر اشتباهات این داور نیز تایید شود، اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیمی مبنی بر حذف آنتونی تیلور از فهرست مسابقات چلسی تا پایان فصل نخواهد داشت و این درخواست عجیب باشگاه انگلیسی مورد تایید قرار نمی گیرد.

در سال های گذشته برخی دیگر از باشگاه های بزرگ نیز اعتراضاتی به انتخاب برخی داوران خاص داشته اند که به نتیجه نرسیده است. به عنوان مثال فصل گذشته و بعد از بازی جنجالی لیورپول و تاتنهام بود که یورگن کلوپ در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد در بین تمام داوران فقط با پل تیرنی مشکل دارد و حتی رودررو این موضوع را به خود این داور انگلیسی نیز گفت. اما اتحادیه فوتبال اهمیتی به مصاحبه سرمربی لیورپول نداد و حالا این روند در مورد چلسی نیز تکرار خواهد شد.