دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های فوتبال جهان رخ می‌دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!

بالا، پایین و مذاکرات در بازار نقل و انتقالات؛ زنده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این ترتیب در کنار اخبار بازی ها و گل ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

25 مرداد 1401 ساعت 23:58

ستاره برزیلی آژاکس از پیوستن به یونایتد پیشمان شد

آنتونی، ستاره برزیلی آژاکس، بعد از شروع بسیار بد فصل جدید توسط منچستریونایتد برای انتقال به این باشگاه دچار شک شده است و بعید به نظر می‌رسد راضی بشود با ترک آژاکس راهی منچستر شود و به تیم بحران‌زده یونایتد بپیوندد.

25 مرداد 1401 ساعت 23:45

موسی دمبله از لیون؛ هدف جدید یونایتد برای خط حمله

منچستریونایتد برای پاسخ دادن به درخواستهای اریک تن‌هاخ مبنی بر نیاز به یک مهاجم جدید به سراغ موسی دمبله، ستاره لیون، رفته است. یونایتد پیشتر تلاشهایی برای جذب آلوارو موراتا از اتلتیکو و مارکو آرناتوویچ داشت که ناموفق بود.

25 مرداد 1401 ساعت 23:30

پیام بارسا به برایث‌ویت: حتما می‌روی، مجبورت می‌کنیم!

بارسلونا آماده می‌شود تا با مارتین برایث‌ویت، مهاجم دانمارکی خود، جنگی تمام‌عیار را آغاز کند. برایث‌ویت پایش را در یک کفش کرده و نمی‌خواهد بارسا را ترک کند. باشگاه کاتالان با نظر کادر فنی او را در فهرست مازاد قرار داده و هیچ علاقه‌ای با ادامه حضور او در این باشگاه ندارد. 

25 مرداد 1401 ساعت 23:20

دست رد لمپارد به سینه چلسی

باشگاه اورتون پیشنهاد 45 میلیون پوندی چلسی برای انتقال آنتونی گوردون، بازیکن جوان انگلیسی این تیم را رد کرده است. هنوز مشخص نیست لمپارد اساساً با جدایی گوردون مخالفت می‌کند یا باشگاه اورتون خواهان پیشنهادی با مبلغ بیشتر از طرف چلسی است. 

25 مرداد 1401 ساعت 22:50

مدافع ایتالیایی چلسی به وستهم می‌پیوندد؟

وستهم در حال مذاکره با باشگاه چلسی است تا امرسون پالمیری، مدافع ایتالیایی این باشگاه، را به خدمت بگیرد. پالمیری فصل گذشته به صورت قرضی به لیون پیوست تا بازی در فوتبال فرانسه را تجربه کند.

25 مرداد 1401 ساعت 22:20

رکوردشکنی ولوز با خریدی از پرتغال

باشگاه ولورهمپتون با اسپورتینگ لیسبون به توافق رسید تا ماتئوس نونز، هافبک پرتغالی این باشگاه، را به خدمت بگیرد. این هافبک پرتغالی با قراردادی 40 میلیون یورویی راهی ولوز می‌شود و رکورد تاریخ نقل و انتقالات باشگاه انگلیسی را خواهد شکست. 

25 مرداد 1401 ساعت 21:55

بشیکتاش به دنبال جذب ستاره انگلیسی اورتون

باشگاه بشیکتاش ترکیه به دنبال جذب قرضی یا دائمی دله آلی ستاره انگلیسی باشگاه اورتون است. آلی در ماه ژانویه به اورتون پیوست ولی تا این لحظه تنها در دو بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و از شرایط خود در این تیم اصلا راضی نیست.

25 مرداد 1401 ساعت 21:30

مذاکره چلسی با توخل برای تمدید قرارداد

باشگاه چلسی در حال مذاکره با سرمربی آلمانی خود توماس توخل است و به او تمدید دو ساله قراردادش را پیشنهاد داده است. توخل در حال حاضر تا سال 2024 با چلسی قرارداد دارد و در صورت موفقیت مذاکرات او تا سال 2026 مربی این تیم خواهد بود. 

25 مرداد 1401 ساعت 20:40

تن‌هاخ به دنبال خرید هافبک برایتون

اریک تن‌هاخ برای تقویت خط هافبک منچستریونایتد به دنبال جذب مویزس کایسدو از باشگاه برایتون است. عملکرد ضعیف شیاطین سرخ در میانه زمین کادر فنی را به فکر تقویت خط هافبک اندخته است.

25 مرداد 1401 ساعت 19:48

انتقال هافبک اینتر به چلسی قطعی شد

چزاره کاسادی، هافبک 19 ساله اینتر، با انتقالی در مجموع 20 میلیون یورویی و قراردادی شش ساله، به زودی لباس باشگاه چلسی را به تن خواهد کرد.