بازیکن جدید ملوان می گوید که آنها در دیدار فردا، حریف سرسختی برای استقلال خواهند بود.

نائیج پور: توانایی پیروزی برابر استقلال را داریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی نائیج پور که فصل پیش در نفت مسجدسلیمان توپ می زد، امسال برای انجام خدمت سربازی راهی ملوان بندرانزلی شد. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خوشحالم که در تیم ریشه دار ملوان سرباز شدم و خدمتم را اینجا می گذرانم و این برای من باعث افتخار است. امیدوارم همچون یک سرباز بتوانم برای این تیم بجنگم و هم به خودم و هم به تیمم کمک کنم تا به اهداف مدنظرمان برسیم. امیدوارم بهترین نتایج را با ملوان در این فصل بگیریم.

او در مورد شکست ملوان در اولین بازی لیگ در دیدار با پیکان ادامه داد: هفته اول فصل بود و دو تیم از بدنسازی آمده بودند. تیم ما هم دیرتر شکل گرفته بود و هماهنگی‌های لازم وجود نداشت ولی هر چند دقیقه که از بازی می گذشت بهتر می شدیم و اگر اینگونه حساب کنید قطعاً بازی به بازی بهتر خواهیم شد تا بتوانیم نتایج در خور شأن ملوان بگیریم.

این بازیکن در مورد تجربه کار با مازیار زارع به عنوان یک مربی جوان گفت: آقا مازیار واقعاً تسلط خیلی خوبی به بچه ها دارد و در این مدت که با او کار کردم بسیار برایم لذت بخش بود. او مربی جوان و در عین حال کاربلدی است و قطعاً می توانیم در کنارش به ملوان  کمک کنیم.

نائیج پور در پایان در مورد دیدار با استقلال افزود: استقلال باشگاه بزرگ و قابل احترامی است و فصل قبل هم قهرمان شد ولی ما هم در انزلی بازی می کنیم و حریف سختی برای استقلال هستیم. از حساسیت این بازی کاملا مطلع هستیم ولی توانایی پیروزی در برابر استقلال را داریم. درضمن باید بگویم واقعا جاى هواداران در ورزشگاه سن سیروس خالی است و امیدوارم زودتر مشکل حضور تماشاگران حل بشود.