رونالدو، اسطوره محبوب و پرافتخار فوتبال برزیل، امروز از نزدیک تماشاگر تقابل تاتنهام و ولورهمپتون بود.

رونالدو در ورزشگاه تاتنهام چه می‌کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در دیداری دشوار و در روزی که فرصت های گلزنی زیادی را از دست داد، با تک گل هری کین در نیمه دوم برابر ولورهمپتون به برتری دست یافت و موقتا در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. اما در نیمه اول تصاویر تلویزیونی برای لحظاتی رونالدو، ستاره سابق و بزرگ تیم ملی برزیل و باشگاه هایی از جمله بارسلونا، اینتر و رئال مادرید را به تصویر کشیده و بسیاری را متعجب ساخت.

رونالدو در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر به عنوان مهمان نایک و به درخواست این کمپانی مشهور تولید لباس ورزشی حضر پیدا کرده بود. جایگاه N17 در این ورزشگاه همیشه متعلق به مهمانان شرکت نایک بوده و به همین دلیل رونالدو نیز در این بخش از استادیوم حاضر شد و البته با لباس شماره 9 تاتنهام نیز عکس یادگاری گرفت.

این کمپانی مشهور در سال 2018 قراردادی 15 ساله با تاتنهام برای تولید لباس این تیم در سطوح مختلف امضا کرد. رونالدوی برزیلی در 98 بازی برای تیم ملی 62 گل به ثمر رساند و در 384 مسابقه در رده باشگاهی 280 بار موفق شد دروازه حریفان را باز کند. البته مصدومیت های متوالی در مقاطع زمانی مختلف، هرگز اجازه نداد این ستاره بزرگی تمامی توانایی های خود را به نمایش بگذارد.