بارسلونا همچنان به دنبال برناردو سیلوا ست اما ممکن است مدیران سیتی آنها را غافلگیر کنند.

لحظه به لحظه با آخرین اخبار بازار نقل و انتقالات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این ترتیب در کنار اخبار بازی ها و گل ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

30 مرداد 1401 ساعت 08:45

تلاش سیتی برای تمدید قرارداد سیلوا

مدیران منچسترسیتی در تلاش هستند تا قرارداد جدیدی را با برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، به امضا برسانند. دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن تابستان امسال به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند اما گفته می‌شود او تصمیم گرفته به حضورش در اتحاد ادامه دهد. 

30 مرداد 1401 ساعت 07:55

نیس در پی ستاره فنلاندی رنجرز

باشگاه نیس قصد دارد پیشنهادی را برای جذب گلن کامارا به گلاسکو رنجرز ارائه کند. این در حالی است که گفته می‌شود چند باشگاه مطرح اروپایی دیگر نیز خواهان جذب این بازیکن هستند.

30 مرداد 1401 ساعت 07:15

گزینه اول آرسنال برای خط میانی

مدیران آرسنال بیش از یک سال است که شرایط یوری تیلمانس را زیر نظر دارند و در صورتی که تصمیمی برای خرید هافبک پیش از پااین پنجره نقل و انتقالاتی داشته باشد، پیشنهادی برای او که وارد سال پایانی قراردادش با لسترسیتی شده است ارسال خواهند کرد. 

30 مرداد 1401 ساعت 06:30

توافق ویلا و واتفورد برای انتقال سار

مدیران دو باشگاه استون ویلا و واتفورد برای انتقال اسماعیل سار با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به توافق رسیدند. توافق شخصی با این بازیکن هنوز انجام نشده و استون ویلا در تلاش است تا زودتر با او هم به توافق برسد. 

29 مرداد 1401 ساعت 23:56

قطعی؛ ستاره ایتالیایی چلسی به وستهم می‌پیوندد

امرسون پالمیری، ستاره ایتالیایی چلسی، در آستانه پیوستن به وستهم قرار دارد. او با قراردادی 15 میلیون یورویی به‌علاوه 2 میلیون یورو بندهای متغیر راهی استمفوردبریج خواهد شد. 

29 مرداد 1401 ساعت 23:30

کاپیتان سابق رئال به لاس‌پالماس می‌رود؟

باشگاه اسپانیایی لاس‌پالماس در حال مذاکره با مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید است. اگر مذاکرات به نتیجه قطعی برسد مدافع برزیلی با قراردادی دو ساله به این باشگاه خواهد پیوست.

29 مرداد 1401 ساعت 22:50

انتقال اریک بایی به مارسی؛ امضا قرارداد نزدیک است

اریک بایی با قراردادی قرضی به مدت یک سال از منچستریونایتد به مارسی خواهد پیوست. مذاکره بین مارسی و مدیر برنامه‌های بایی در جریان است

29 مرداد 1401 ساعت 22:00

اورتون هافبک آژاکس را قرض می‌گیرد

محمد کودوس، هافبک آژاکس، به زودی به اورتون می‌پیوندد. باشگاه آژاکس و اورتون در این باره به توافق رسیده‌اند و تنها توافق شخصی باشگاه انگلیسی با این هافبک باقی مانده است. گفته می‌شود او به صورت قرضی به اورتون خواهد رفت. 

29 مرداد 1401 ساعت 21:00

ستاره اروگوئه‌ای والنسیا مشتری ندارد

ماکسی گومز، ستاره اروگوئه‌ای والنسیا، به عنوان بازیکن مازاد اعلام شده است ولی هنوز هیچ باشگاهی برای جذب او پیشنهادی ارائه نکرده است. در اسپانیا گفته می‌شود مونشن‌گلادباخ ممکن است به زودی پیشنهادی برای جذب او به والنسیا ارائه بدهد.

29 مرداد 1401 ساعت 20:30

مدافع کروات ولفسبورگ به لچه می‌پیوندد

مارین پونگارچیچ، مدافع کروات ولفسبورگ، به زودی به لچه خواهد پیوست. او محصول آکادمی باشگاه بایرن مونیخ است و در ژانویه 2020 به ولفسبورگ پیوست.