احمد کریمی اصفهانی گفت: من کاری به جلیلی ندارم. ممکن است امروز جلیلی باشد فردا یک شخص دیگر که بخواهد دخالت کند. آنها حق دخالت در کارها را ندارند در اظهار نظر آزادند اما فقط در حد اظهارنظر چه جلیلی چه دیگران.

فعال اصولگرا: جلیلی می‌تواند درباره برجام اظهارنظر کند اما دخالت نه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد کریمی اصفهانی گفت: من کاری به جلیلی ندارم. ممکن است امروز جلیلی باشد فردا یک شخص دیگر که بخواهد دخالت کند. آنها حق دخالت در کارها را ندارند در اظهار نظر آزادند اما فقط در حد اظهارنظر چه جلیلی چه دیگران.

اختلافات سیاست خارجی نیروهای اصولگرا باعث شد برخی دسته بندی های درونی دولت برای جامعه روشن تر شود زیرا تا پیش از آن تصور می شد که دولتی تماما اصولگرا و دست پیش روی ملت قرار گرفته است اما با تضاد های موجود در حوزه سیاست خارجی بخصوص نظرات جلیلی در مقابل باقری کنی و رئیسی مرز بندی های جدیدی در این بین شکل گرفت.از سوی دیگر دولت نیز چندان توجهی به نظرات جلیلی نشان نداده است و مسیری که دولت و باقری کنی در مذاکرات طی کرده اند مسیری بینابین نظرات ظریف و جلیلی بوده است که امروز نیز در معرض یک توافق نسبی قرار دارد.

احمدکریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا، در آغاز درباره صحبت‌های اخیر رئیس دفتر جلیلی درباره مذاکرات به سایت «خبرسراسری» گفت: «مسئله نظام جمهوری اسلامی یک چارچوب دارد و مسئولیت هر کاری در قانون آن پیش بینی شده است ما باید این توجه را بکنیم که اگر دولت درباره مذاکرات مسئول شده است دیگران اگر مطلبی دارند باید از طریق مجلس بیان کنند و ساختار دولت،مجلس و شورای امنیت در این زمینه موظف هستند اما اینکه هر کسی از هر گوشه اظهار نظر کند، در حد اظهار نظر مشکلی ندارد اما اینکه در حد توقع هر صحبتی کند باید آن صحبت جا بیوفتد چنین چیزی نیست لذا دولت فقط در این زمینه مسئولیت دارد و این اظهار نظر ها بعضا مشکل هم برای دولت ایجاد خواهد کرد».

او در ادامه درباره ایده‌آل تیم جلیلی در مذاکرات افزود: «من کاری به جلیلی ندارم. ممکن است امروز جلیلی باشد فردا یک شخص دیگر که بخواهد دخالت کند. آنها حق دخالت در کارها را ندارند در اظهار نظر آزادند اما فقط در حد اظهارنظر چه جلیلی چه دیگران».

کریمی اصفهانی در پایان نسبت به احتمال دستیابی به توافق در روزهای آینده گفت: «به‌نظر من دولت و تیم او باید یک برجام برد-برد ایجاد کند و اجازه تجاوز به طرف مقابل ندهند ما برجام خوبی را می خواهیم که حقوق همه در آن رعایت شود.سعی استکبار بر این است که بتواند بر کشور های دیگر برتری داشته باشد اما ما در نظام تصمیم گرفته ایم که نه زور بگوییم نه زور بشنویم و حتما باید تمام مطالبتمان تامین شود و اگر امروز از هر نوع تبعیض کوتاه بیاییم معلوم نیست فردا چه اتفاقی رخ دهد.