نقل و انتقالات تابستانی ایران به پایان رسید و از این لحظه فقط بازیکنان آزاد امکان جابه‌جایی در تیم‌های لیگ برتری را خواهند داشت.پایان نقل و انتقالات - این ستاره‌ها تیم ندارند!

پایان نقل و انتقالات - این ستاره‌ها تیم ندارند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز پایانی نقل و انتقالات با حداقل اخبار رسمی و حتی گمانه‌زنی‌‌های غیررسمی به پایان رسید و شاید تنها اتفاق مهم، فسخ قرارداد شرزود تمیروف با پرسپولیس و توافق سرخ‌پوشان با شیخ دیاباته بود. همچنین معادله مهم در فهرست استقلال نیز حل نشد تا به این‌ترتیب آبی‌پوشان چالشی بزرگ را در فهرست 20 نفره خود داشته باشند.

این در حالی است که بسیاری از هواداران فوتبال منتظر فسخ قرارداد سعید عزت‌اللهی با وایله و مهرداد محمدی با العربی بودند اما این اتفاق نیز رخ نداد تا بازگشت آنها به ایران منتفی شود.

با این حال خیل عظیم بازیکنان شناخته شده که تیم ندارند و به‌صورت آزاد می‌توانند در روزهای آینده مقصد خود را برگزینند، باعث شده تا باوجود پایان رسمی پنجره تابستانی، نقل و انتقالات همچنان در فوتبال ایران ادامه دار باشد.

وب‌سایت "ورزش سه" از ساعاتی مانده به پایان نقل و انتقالات، اخبار را به‌صورت لحظه به لحظه پوشش داده است که در ادامه می‌توانید آنها را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

31 مرداد 1401 ساعت 00:43

یونس دلفی در فولاد خوزستان

مهاجم سابق استقلال خوزستان پس از سه فصل حضور در بلژیک و کرواسی، با فولاد برای حضور در این تیم به توافق رسید.

31 مرداد 1401 ساعت 00:34

گل‌گهر ناکام در جذب دوباره زنده روح

پیوستن احمد زنده روح به گل‌گهر نیز به نیم فصل موکول شد و او نتوانست از فجرسپاسی جدا شود.

31 مرداد 1401 ساعت 00:12

محمدرضا مهدی زاده قراردادش را در آخرین لحظات با سپاهان فسخ کرد تا امکان جابجایی را داشته باشد.

30 مرداد 1401 ساعت 23:52

العربی با محمدی فسخ نکرد

در حالی که شایعاتی پیرامون بازگشت مهرداد محمدی به فوتبال ایران وجود داشت، هیچ خبری در مورد توافق او برای فسخ قرارداد منتشر نشد تا به این ترتیب این بازیکن هم در خارج کشور ماندگار شود.

30 مرداد 1401 ساعت 23:45

ستاره‌هایی که تیم ندارند 

با پایان موعد نقل و انتقالات تابستانی، حالا باید منتظر انتخاب مقصد بازیکنان آزاد فوتبال ایران ماند: محمدرضا خانزاده، محمدرضا خلعتبری، شرزود تمیروف و البته ارسلان مطهری که خبری در مورد فسخ قراردادش منتشر نشده است.

30 مرداد 1401 ساعت 23:15

تراکتور یک دروازه‌بان جدید خرید

مهدی امینی دروازه‌بان سابق سپاهان، ذوب‌آهن و خونتوود اسپانیا به تراکتور پیوست.

30 مرداد 1401 ساعت 22:41

توافق پرسپولیس با شیخ دیاباته

باشگاه پرسپولیس با شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی و سابق استقلال به توافق مالی رسیده و احتمالا رونمایی از او به زودی انجام خواهد شد.

30 مرداد 1401 ساعت 22:22

سعید عزت‌اللهی به ایران نمی‌آید

هافبک دفاعی ملی‌پوش ایرانی قصد دارد فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه دهد و به نظر شایعات خبرگزاری‌ها در مورد انتقال او به فولاد نیز درست نبوده است. این بازیکن پیشنهادات اروپایی را زیر نظر گرفته است.

30 مرداد 1401 ساعت 22:21

یک جای خالی در لیست پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با جذب شیخ دیاباته، هنوز یک جای خالی در فهرست بزرگسالان خود دارد که در صورت مصدومیت یا محرومیت طولانی مدت بازیکنان، فرصت جذب بازیکن آزاد را خواهد داشت. همچنین در صورت بازگشت عیسی آل‌کثیر، ممکن است او به پرسپولیس بپیوندد.

30 مرداد 1401 ساعت 22:20

شایعه انتقال سعید عزت اللهی به فولاد

از ساعاتی پیش شایعاتی پیرامون انتقال سعید عزت اللهی به فولاد پیش آمده و برخی وبسایت‌ها از پیشنهاد باشگاه خوزستانی به او خبر داده‌اند.