مدافع سابق پرسپولیس در چهار تقابل پیاپی برابر این تیم فقط یکبار اجازه بازی داشته است.

پرسپولیس برای حسینی خوش‌یُمن نیست!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سید محم احسان حسینی که نخستین خرید سید مهدی رحمتی در نقل و انتقالات تابستانی برای آلومینیوم بود، در دیدار اخیرشان مقابل صنعت نفت آبادان به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد تا اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را برای اراکی‌ها انجام بدهد ولی یک اتفاق عجیب در انتظار او بود.

این مدافع جوان در دقیقه ۸۳ دیدار هفته دوم وارد زمین شد و در دقیقه ۲+۹۰ نخستین کارت زرد را بخاطر تعلل فقط دو ثانیه در دادن توپ به بازیکن صنعت نفت دریافت کرد و یک دقیقه بعد هم به دلیل اتفاقی مشابه دومین اخطار را گرفت تا این سختگیری عجیب احمد محمدی، داور بازی بدون تذکر موجب شود او کارت قرمز بگیرد.

احسان حسینی که تجربه سه قهرمانی لیگ برتر و دو نایب‌قهرمانی آسیا همراه با پرسپولیس را دارد و البته فرصت کمی در دوران بازی در این تیم داشت، با اخراج مقابل صنعت نفت از دیدار برابر تیم سابق خود محروم شد و نمی‌تواند برابر سرخ‌پوشان در فهرست آلومینیوم قرار بگیرد.

حسینی در شرایطی از دیدار آینده آلومینیوم مقابل پرسپولیس محروم شده که پس از جدایی از این تیم و دوران حضورش در شهرخودرو مشهد، یکبار بخاطر مسمومیت و یکبار به دلیل مصدومیت نتوانست برابر تیم سابق خود به میدان برود و فقط در یک دیدار چنین فرصتی به دست آورده است.