پابلو توره که دو ماه پیش به بارسلونا پیوسته بود، با قراردادی یک ساله و قرضی به باشگاه سابقش راسینگ سانتاندر بر می‌گردد.

خرید جدید بارسلونا نیامده رفتنی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، زمستان گذشته بود که اعلام شد، بارسلونا توانسته در رقابت با رئال مادرید موفق به جذب پابلو توره، هافبک 19 ساله و آینده دار باشگاه راسینگ سانتاندر، شود. توره با وجود سن اندک، توانسته بود برای تیم اول باشگاه در دسته سوم فوتبال اسپانیا به میدان برود. راسینگ از تیم‌های قدیمی اسپانیاست که مدت‌هاست از سطح اول فوتبال به دور مانده است. 

بارسلونا پس از چند دور مذاکره با خود بازیکن و نیز صحبت‌های مثبت ژاوی، در نهایت رضایت او را جلب کرد و با راسینگ نیز به توافق رسید. راسینگ بند فسخ 10 میلیون یورویی او را طلب کرده بود ولی بارسا توانست از این رقم کم کند. انتقال او دو ماه پیش رسمی شد و ژاوی هم به او وعده حضور در ترکیب تیم اول بارسا را داده بود ولی ساعتی پیش موندودپورتیوو گزارش داد که توره در آستانه بازگشت به راسینگ است و به شکل قرضی فصل جاری را برای باشگاه سابقش بازی خواهد کرد.

توره در فهرست بارسا برای بازی با سوسیداد بود ولی فرصت بازی به او نرسید. در نهایت توره که شرایط در بارسا را سخت می‌دید، تصمیم به جدایی گرفت و با موافقت باشگاه بارسلونا به راسینگ بر می‌گردد. راسینگ امسال در دسته دوم فوتبال اسپانیا حاضر است و توره می‌تواند نقشی کلیدی در راه صعود این تیم به لالیگا داشته باشد.