با اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر به نظر می‌رسد تنها دو نامزد نهائی در گردونه انتخابات فدراسیون فوتبال باقی بمانند.

با اعلام  کامرانی فر یک نامزد بزرگ ریاست فدراسیون رد صلاحیت شد!؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور شبانه‌اش در برنامه فوتبال برتر به صورت تلفنی، خبر بسیار مهمی را اعلام کرد.

او در پاسخ به سوال محمدحسین میثاقی در خصوص آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:" طبق روال و اساسنامه کارها در حال انجام است و هشت شهریور همان طوری که برای همه اعضای مجمع دعوت نامه ارسال شده، انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار خواهد. نکته‌ای که می‌توانم بگویم این است که هیچ جایی برای نگرانی نیست و انتخابات خیلی خوب بر اساس قوانین و مقررات برگزار خواهد شد."

در مهم‌ترین بخش صحبت‌های کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران پرسش مجری برنامه در مورد تعداد نامزدهای نهایی انتخابات را این‌طور پاسخ داد:" خدمت شما عرض کنم که کمیته بدوی انتخابات در حال برررسی هستند و موضوعی که الان می‌توانم بگویم این است که دو نفر تایید شده‌اند و نفر سوم هم منتظر هستیم ببینیم وضعیت‌شان چطور خواهد شد و اعلام خواهیم کرد."

میثاقی در این لحظه برای تاکید بیشتر از کامرانی‌فر پرسید که پس با این حساب فعلا دو نفر تایید شدند و منتظر هستید ببینید نفر سوم چه سرنوشتی پیدا می‌کند اما انتخابات در هرصورت هشت شهریور برگزار خواهد درست است؟ در این لحظه دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:" بله دقیقا. انتخابات به موقع و سر تاریخی که مشخص شده برگزار خواهد شد."

صحبت‌های کامرانی‌فر در حالی مطرح شده که پیش از این توسط کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال سه کاندیدا به نام‌های میرشاد ماجدی، مهدی تاج و عزیزاله محمدی تایید صلاحیت شده بودند اما اکنون طبق گفته دبیرکل فدراسیون گویا تایید صلاحیت یکی از کاندیداها با مشکل مواجه شده است و باید دید در فاصله یک هفته‌ای تا انتخابات، در نهایت چه فرجامی در انتظار فوتبال ایران است.