دروازه استقلال در دو بازی ابتدایی یعنی در دیدار برابر سپاهان و ملوان 3 بار باز شده است و این آمار کمی در مورد قهرمان فصل پیش نگران کننده است.

دروازه بان استقلال و تلاش برای اولین کلین شیت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این آمار بدین معنی است میانگین گل خورده استقلال در دو بازی ابتدایی 1.5 گل بوده است در حالی که استقلال فصل گذشته به لطف عملکرد خوب در فاز دفاعی قهرمان لیگ برتر شد و یک فصل بدون شک را پشت سر گذاشت. با این حال باید به دو نکته مهم اشاره کرد؛ در سه گلی که استقلال خورد نقش اشتباهات فردی پر رنگ بود و از سویی استقلال با تغییر شیوه بازی از 3 دفاع به 4 دفاع و بازی با سه هافبک مرکزی در نیمه دوم بازی با ملوان نمایش خوبی داشت و در این وقت نه تنها گل نخورد بلکه 3 بار به گل رسید و بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی 3-1 عوض کرد. بر همین اساس پیش بینی می شود استقلال در مصاف با مس کرمان هم با همین شیوه به میدان بیاید.

در چنین شرایطی به طور حتم سید حسین حسینی دروازه بان استقلال هم تلاش خواهد کرد با آرایش دفاعی جدید در برابر مس کرمان اولین کلین شیت فصل خود را به ثبت برساند. او که در برهه ای رکوردار بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه اش شد می تواند نقش غیر قابل انکاری در تکرار قهرمانی تیم استقلال داشته باشد. مقامی که رسیدن به آن سخت تر از قهرمان شدن در فصل گذشته است. استقلالی ها به خصوص کاپیتان سید حسین حسینی در دو بازی ابتدایی به خوبی متوجه این موضوع شده اند.