خائومه رورس، مدیر شرکت اورفئوس مدیا، که باعث فعال شدن اهرم مالی چهارم بارسا شد، امیدی به بازگشت لیونل مسی به باشگاه کاتالان ندارد.

بارسلونا مسی را فراموش کند؛ او دیگر بر نمی‌گردد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دومین فصل حضور خود در پاری‌سن ژرمن، انگیزه‌های بالایی دارد. پس از خارج ماندن از فهرست نامزدهای اولیه توپ طلا، مسی مشتاق‌تر از همیشه برای درخشش است. در هفته‌های اخیر اخبار زیادی در مورد آینده لیونل مسی و احتمال بازگشت او به بارسلونا در تابستان سال بعد مطرح شده، اما او فعلا روی پی‌اس‌جی تمرکز کرده است و قصد دارد در این فصل بهترین عملکرد خود را به‌نمایش بگذارد.

اخیرا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در چند مصاحبه گفت که قصد بازگرداندن مسی را دارد و رویای او این است که مسی با پیراهن بارسلونا بازنشسته شود. لاپورتا تاکید کرد که دِین بزرگی به مسی دارد و شکل جدایی او از بارسلونا درست نبود.

خائومه رورس، مدیر شرکت اورفئوس مدیا، که اخیرا با خرید 24.5 درصد از بارسا استودیو به ارزش 100 میلیون یورو کمک کرد نام خریدهای جدید بارسا ثبت شوند( به غیر از ژول کُنده)، امیدی به بازگشت مسی ندارد.

او در این رابطه گفت:« جدایی مسی اشتباه بزرگی از سوی بارسلونا بود و بعید می دانم او دیگر به این باشگاه برگردد. مسی از رفتار خوان لاپورتا ناراحت است و همچنان اعتقاد دارد که می توانست تمدید کند. او هیچ تمایلی برای جدایی از بارسا نداشت ولی ناگهان به او گفتند که باشگاه توان تمدید قرارداد با او را ندارد.»

رورس ادامه داد:« شوک بزرگی به مسی وارد شد چرا که هرگز آمادگی ترک بارسا را نداشت. مسی حالا زندگی جدیدی را در پاریس شروع کرده و در پی اس جی او را خوشحال می بینم. فکر می‌کنم در نهایت قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و بارسا شانسی برای بازگرداندن او نخواهد داشت. پی اس جی به راحتی مسی را از دست نمی دهد. از نظر من بارسلونا باید مسی را فراموش کند.»