فرانکی دی یونگ ، ستاره بارسلونا، روز گذشته به همراه نامزدش به لندن سفر کرد و این اتفاق حواشی بسیاری را به همراه داشت.

سفر حاشیه‌ساز؛ چرا دی یونگ به لندن رفت؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دی‌یونگ یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال بود که جنجال زیادی بر سر جدایی یا عدم جدایی او از بارسلونا شکل گرفت. 

این بازیکن هلندی از چند ماه قبل تحت نظر منچستریونایتد قرار داشت و حضور اریک تن‌هاخ در راس کادر فنی این تیم باعث شد که تلاش آنها برای به خدمت گرفتن او شدت بگیرد، چرا که این مربی علاقه زیادی به همکاری دوباره با او و تکرار روزهای خوشی که در آژاکس در کنار هم سپری کرده بودند داشت.

با این حال دی‌یونگ حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشد اما پس از آن، بحث علاقه چلسی به جذب این هافبک مطرح شد و حتی برخی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که پیشنهادی رسمی از سوی این باشگاه نیز به او ارائه شد که در نهایت به نتیجه نرسید. 

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این بازیکن روز گذشته به همراه نامزدش به لندن سفر کرده است و این سفر در فاصله دو روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی حواشی زیادی را برای او به همراه داشته است. 

بعضی از رسانه‌های ورزشی اروپایی حتی این سفر را به احتمال مذاکرات او با چلسی ربط داده‌اند اما واقعیت این است که او برای شرکت در مراسم ازدواج دونی فن ده‌بیک، هم تیمی سابقش در آژاکس، به این شهر سفر کرده است. 

بسیار بعید به نظر می‌رسد که دی‌یونگ تصمیمی جز ادامه حضور در بارسا در این تابستان داشته باشد، خصوصا که مذاکرات برای کاهش دستمزد او نیز شروع شده است.