مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

زنده از مجمع پرماجرای فدراسیون فوتبال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در فاصله کمتر از سه ماه تا برگزاری جام جهانی فوتبال، یکی از حساس‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین انتخابات تاریخ فدراسیون فوتبال ایران امروز برگزار خواهد شد تا صاحب داغ‌ترین صندلی ورزش ایران توسط اعضای مجمع انتخاب شود.

مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی در حالی به عنوان سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در ساعات اولیه بامداد امروز، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون خبر داده بود و علاوه بر قرار دادن این خبر در سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نیز این موضوع را اعلام کرد اما سه ساعت بعد، پیرو نشست اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این تصمیم دبیرکل وتو شد تا انتخابات طبق برنامه برگزار شود.

به نظر می‌رسد هیئت رئیسه فدراسیون با درنظر گرفتن تبعات احتمالی لغو ناگهانی انتخابات که از سوی فیفا و ای اف سی فدراسیون را تهدید می‌کرد، تصمیم به برگزاری انتخابات در موعد مقرر قبلی گرفتند.

در نهایت، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود. شما مخاطبین ورزش سه می‌توانید به صورت لحظه به لحظه در جریان آخرین اخبار این مجمع قرار بگیرید.

 پوشش زنده خبری

08 شهریور 1401 ساعت 13:42

حسن کامرانی‌فر در یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی کاری‌اش، مجمع انتخابات را نیمه‌کاره رها کرد و رفت. روزی که احتمالا از شب اشتباه تاثیرگذارش در بازی شیلی و سوئیس در جام جهانی 2010 هم تلخ‌تر بود.

08 شهریور 1401 ساعت 13:39

ماجدی در فاز دیگر گفتگوی خودش با خبرنگاران بار دیگر تاکید کرد قطعا پای قرارداد احتمالی فدراسیون با کی‌روش را امضا نخواهد کرد.

08 شهریور 1401 ساعت 13:38

میرشاد ماجدی در خصوص تعاملش با تاج: من اهل حاشیه نیستم، کسی به پای ما بپیچد، به پایش می‌پیچم و اگر کاری به کارم نداشته باشند از کنارشان عبور می‌کنم.

08 شهریور 1401 ساعت 13:35

مهدی تاج در مورد اتفاقات شب گذشته پیرامون انتخابات گفت: من نمی‌دانم. از افرادی که دو هفته تلاش می‌کردند بپرسید.

08 شهریور 1401 ساعت 13:35

میرشاد ماجدی: آقای تاج بسیار بسیار خوش‌شانس است.

08 شهریور 1401 ساعت 13:35

تاج در خصوص حضور علی خطیر در سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال ابراز بی‌اطلاعی کرد.

08 شهریور 1401 ساعت 13:35

مهدی تاج در مورد تغییر در کادرفنی و استعفای کامرانی‌فر از سمت دبیرکلی به سوال خبرنگاران پاسخ نداد.

08 شهریور 1401 ساعت 13:35

تاج: اگر همه دست به دست هم بدهیم باز هم از کره و ژاپن چند هیچ عقب هستیم. ما فوتبال اول آسیا هستیم و باید از همه جلو بزنیم.

08 شهریور 1401 ساعت 13:35

مایل نیستم در خصوص اتفاقات قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کنم.

08 شهریور 1401 ساعت 13:34

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد هیچ آدم عاقلی در این مقطع دست به تغییر سرمربی نمی‌زند! همچنین ماجدی بار دیگر اعلام کرد پای قرارداد هیچ سرمربی جدید "خارجی"‌ای را امضا نخواهد کرد.