تیم ملی والیبال ایران امشب در یک مسابقه حساس به مصاف هلند می رود.

فوق ستاره محبوب در نقش دشمن شماره یک  تیم ملی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاید کم تر کسی تصور می‌کرد که نبرد ایران و هلند جنگ برای صدرنشینی باشد. در حقیقت پیش‌بینی می‌شد که این رقابت بین ایران و آرژانتین باشد اما شاگردان مارسلو مندز بعد از باخت به ایران، مقابل هلند هم شکست خوردند.  

هم هلند و هم ایران با پنج امتیاز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و تیم پیروز قطعا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد خواهد شد؛ موضوعی که اتفاقا از اهمیت بالایی هم برخوردار است چرا ایران در صورت برد در جایگاه هفتم قرار می گیرد و با حریف به مراتب آسان تری برخورد خواهد کرد. اما در صورت شکست جایگاه دوازدهمی به شاگردان بهروز عطایی تعلق می گیرد و ما باید با یکی از قدرت‌های جهانی مثل برزیل یا فرانسه رو در رو شویم.

بدون شک مهم ترین چالش تیم ملی والیبال ایران در مسابقه امشب مهار فوق ستاره هلندی‌ها یعنی نیمیر عبدالعزیز خواهد بود. یکی از بهترین پشت خط زن‌های دنیای توپ و تور در این تورنمنت نیز در بالاترین سطح ممکن ظاهر شده است. نیمیر که به واسطه حضور در ترکیب پیکان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از محبوبیت خاصی در بین والیبال‌‌دوستان ایرانی برخوردار است، حالا در قامت یک چالش سخت برای تیم ملی ظاهر شده است. به قول خود این بازیکن قطعا ایرانی ها امشب حامی او نخواهند بود.

دفاع روی تور ایران در مسابقات قبل عملکرد امیدوارکننده‌ای نداشته اما برای غلبه بر هلند و مهار نیمیر عبدالعزیز محکوم هستیم که در مسابقه امشب عملکرد بهتری از این حیث داشته باشیم.  

در اینجا با حواشی، اتفاقات و نهایتا گزارش بازی حساس امشب در کنار شما خواهیم بود.

*لیست ایران

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن

*ترکیب احتمالی شروع کننده ایران

محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور

*بهروز عطایی درباره تقابل با هلند: قطعاً بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم کیفیت خوبی را در بازی فردا به نمایش خواهند گذاشت. بازی تعیین کننده ای خواهد بود و سعی می کنیم از فرصت هایی که به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم.

*روبرتو پیازا، سرمربی هلند پیش از دیدار برابر ایران: بدون شک بازی سختی خواهد بود، چون این دیدار برای صدرنشینی است. فکر می کنم برای مرحله بعدی تفاوتی ندارد که در گروه خود اول باشیم یا دوم، چون در نهایت در رده‌های ششم تا هشتم قرار می‌گیریم.

*نیمیر عبدالعزیز درباره تقابل با ایران: زمانی که آنجا بودم احساس خوبی داشتم، چون آنها از من حمایت می‌کردند اما می‌دانم که فردا حامی من نخواهند بود، چون من مقابل ایران قرار دارم. هوادران ایران عالی هستند و از طرف من به آنها سلام برسانید. هیچکس در ایران نمی‌خواهد که من در بازی فردا برنده شوم اما من امروز می‌گویم که آنها عالی هستند. ما برنده بازی خواهیم بود.