آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی است و چیزی به ساعت 23 روز 1 سپتامبر باقی نمانده است. باشگاه‌ها در سراسر قاره سبز در تلاش هستند تا آخرین خرید های شان را انجام بدهند.

شمارش معکوس؛ 1 روز تا پایان بازار تابستانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این‌ترتیب در کنار اخبار بازی‌ها، گل‌ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به‌خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت‌های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می‌شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

08 شهریور 1401 ساعت 23:55

رسمی؛ انتقال قرضی مدافع لیورپول به شالکه

سپ فان‌دن‌برگ، مدافع 20ساله لیورپول، با قرارداد قرضی به شالکه پیوست. او تا پایان فصل جاری در شالکه توپ خواهد زد. هنوز مشخص نیست که آیا شالکه از گزینه خرید قطعی او در پایان قرارداد برخوردار است یا نه.

08 شهریور 1401 ساعت 23:30

ادامه حضور مدافع غنایی چلسی در تیم دسته‌دومی

عبدالرحمن بابا، دفاع چپ غنایی چلسی، به‌زودی به ردینگ خواهد پیوست. او فصل گذشته هم به‌صورت قرضی در این تیم دسته‌دومی بازی می‌کرد و بر اساس گزارش‌ها قرارداد قرضی او یک سال دیگر تمدید شده و بابا یک فصل دیگر را از چلسی دور خواهد بود. 

08 شهریور 1401 ساعت 23:05

مدافع سابق ولفسبورگ در تستهای پزشکی مایورکا

جان آنتونی بروکز، بازیکن سابق ولسفبورگ، که امسال تابستان از این تیم جدا شد به مایورکا پیوست. این دفاع وسط 29ساله ساعاتی پیش تست‌های پزشکی مایورکا را پشت سر گذاشت.

08 شهریور 1401 ساعت 22:35

مهاجم آلمانی از استانبول به خانه برمی‌گردد

آوگسبورگ با فنرباغچه به توافق رسید تا مرگیم بریشا به صورت قرضی به این باشگاه آلمانی منتقل شود. این مهاجم آلمانی با تَرک استانبول به آوگسبورگ می‌پیوندد تا یک سال در بوندس‌لیگا بازی کند.

08 شهریور 1401 ساعت 22:12

دفاع چپ پاری سن ژرمن در لیگ برتر بازی خواهد کرد

لیوین کورزاوا، دفاع چپ پاری سن ژرمن، به زودی قرارداد انتقال به باشگاه لیگ برتری فولام را امضا خواهد کرد. مذاکرات دو طرف به نتیجه رسیده و این انتقال در ساعات آینده رسما اعلام خواهد شد. 

08 شهریور 1401 ساعت 21:14

مدافع کهنه‌کار وستهام در تلاش برای پیوستن به ولوز

ولورهمپتون برای به خدمت گرفتن کرگ داوسون از وستهم تلاش می‌کند. این دفاع وسط کهنه‌کار شخصا مایل است به ولوز منتقل شود.

08 شهریور 1401 ساعت 20:45

تاکید دوباره گواردیولا: برناردو سیلوا فروشی نیست

پپ گواردیولا بار دیگر به حفظ برناردو سیلوا در تیمش تایید کرد و گفت چند بار تکرار کرده و ستاره پرتغالی برای تیمش مهم است و اجازه جدایی او را نخواهد داد.

08 شهریور 1401 ساعت 20:16

تردید در انتقال بازیکن اتریشی لایپزیش به لیورپول

کونراد لیمر، بازیکن اتریشی لایپزیش، به لیورپول نزدیک به نظر می‌رسید ولی خبرهای امروز از آلمان حاکی از این است که احتمال ماندگار شدن او در تیم آلمانی بیشتر است مگر آنکه پیشنهاد قابل توجهی از لیورپول به لایپزیش برسد. 

08 شهریور 1401 ساعت 19:54

رسمی؛ سرخیو رگیلون مدافع اسپانیایی تاتنهام با قراردادی قرضی به اتلتیکومادرید پیوست.

08 شهریور 1401 ساعت 19:28

کلایورت بالاخره تیم پیدا کرد

جاستین کلایورت، مهاجم سابق رم با انتقالی 9.5 میلیون یورویی در آستانه حضور در لیگ برتر و باشگاه فولام قرار دارد.