حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی مایل است به باشگاه سابقش، آژاکس، برگردد.

لحظه به لحظه با آخرین اخبار بازار نقل و انتقالات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این ترتیب در کنار اخبار بازی ها و گل ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

31 مرداد 1401 ساعت 08:30

انتظار تاتنهام و نیوکسل برای مهاجم بارسا

دو باشگاه تاتنهام و نیوکسل همچنان منتظر اعلام تصمیم نهایی ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسا، هستند. این دو علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند اما گفته می‌شود اولویت اول او پیوستن به یوونتوس است. 

31 مرداد 1401 ساعت 07:40

دو ستاره لایپزیش در تیررسی پاری سن ژرمن

مدیران باری سن ژرمن در حال بررسی شرایط جذب یوسکو گواردیولا و محمد سیماکان از لایپزیش هستند. این باشگاه تصمیمی برای فروش این دو بازیکن ندارد و تمام تلاشش را برای حفظ آنها انجام خواهد داد. 

31 مرداد 1401 ساعت 06:15

ستاره واتفورد در تست پزشکی ویلا

اسماعیل سار برای انجام تست‌های پزشکی در باشگاه استون ویلا حاضر شد و انتظار می‌رود که قرارداد این بازیکن امروز با این باشگاه به امضا برسد. 

31 مرداد 1401 ساعت 00:20

پاری سن ژرمن به دنبال جذب رقیب جدید برای راموس

اکیپ مدعی است پاری سن ژرمن به دنبال جذب یک دفاع وسط بوده و سرخیو راموس به زودی باید برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت با مدافعی جدید رقابت کند.

30 مرداد 1401 ساعت 23:20

میلان به دنبال هافبک 19ساله بلژیکی

آث میلان به دنبال جذب استر ورانکس از باشگاه ولفسبورگ است. این هافبک 19ساله بلژیکی با ولفسبورگ تا سال 2025 قرارداد دارد. 

30 مرداد 1401 ساعت 22:29

ویارئال: فویت را به بارسا نمی‌فروشیم

ویارئال می‌گوید قصدی برای فروش خوان فویت ندارد. بارسلونا برای تقویت سمت راست خط دفاعی‌اش برای خرید این مدافع تلاش می‌کند. در هفته گذشته مدیر برنامه‌های او با مدیران بارسا مذاکره کرده بود.

30 مرداد 1401 ساعت 21:40

حکیم زیاش بی‌صبرانه منتظر بازگشت به آژاکس

رسانه‌های هلندی می‌گویند تمایل حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی، به باشگاه سابقش، آژاکس، جدی است. زیاش در آژاکس چهره شد و بهترین دوران فوتبالی‌اش را در این تیم سپری کرد. 

30 مرداد 1401 ساعت 21:00

مذاکره شخصی سرمربی مایورکا با برایثویت

خاویر آگوئیره، سرمربی مایورکا می‌گوید با مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، بارسلونا صحبت کرده است. ژاوی و بارسا به برایثویت اطلاع داده‌اند که او از این پس در بلوگرانا جایی ندارد ولی گفته می‌شود ستاره دانمارکی راضی به ترک بارسا نیست و مصمم است تا پایان قراردادش در این تیم فوتبال بازی کند.

30 مرداد 1401 ساعت 19:41

قرارداد هدف بارسلونا با سیتی تمدید می‌شود

منچسترسیتی تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی برناردو سیلوا و انتقال او به بارسلونا را نخواهد داد و حتی قصد دارد قرارداد این ستاره پرتغالی را نیز تمدید کند.

30 مرداد 1401 ساعت 19:33

حکیم زیاش در راه بازگشت به خانه

حکیم زیاش، هافبک مراکشی چلسی، جایی در ترکیب ثابت این در فصل جاری نداشته و علاقمند به بازگشت به تیم سابق خود آژاکس است.