دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های فوتبال جهان رخ می‌دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!

بالا، پایین و مذاکرات در بازار نقل و انتقالات؛ زنده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این ترتیب در کنار اخبار بازی ها و گل ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

27 مرداد 1401 ساعت 09:04

مسی می خواهد به بارسلونا بازگردد

لوبو کاراسکو در برنامه 'ال چیرینگویتو' گفت: «لئو مسی می خواهد به بارسلونا بازگردد».

او می گوید: مسی می خواهد به بارسلونا بازگردد اما قطعا نه در این تابستان.او احتمال داد این اتفاق ژانویه رخ بدهد.

27 مرداد 1401 ساعت 09:03

فلیکس از سیمئونه دل نمی‌کند 

دو مجری دو برنامه معروف در اسپانیا تاکید کردند که  ژائو فلیکس نمی خواهد اتلتیکو را ترک کند زیرا فکر می‌کند احتمال موفقیتش در آتلتیکو بیشتر است.

اتلتیکو مادرید پیش از این پیشنهاد ۱۳۵ میلیون دلاری منچستر یونایتد برای فلیکس  را رد کرده است.

27 مرداد 1401 ساعت 09:02

تعجیل منچستر یونایتد 

جوزپه پدرول در برنامه 'ال چیرینگویتو' خبر داد که منچستر یونایتد می خواهد انتقال کاسیمیرو  را تا پیش از روز شنبه نهایی کند.

حالا همه چیز به رئال مادرید برمی‌گردد.

27 مرداد 1401 ساعت 00:15

نیکلاس په‌په با کسپر اشمایکل هم‌تیمی می‌شود

نیکلاس په‌په به زودی آرسنال را ترک کرده و با قرارداد قرضی یک ساله به نیس فرانسه خواهد پیوست. نیس پیش از این آرون رمزی و کسپر اشمایکل را به خدمت گرفته بود. 

26 مرداد 1401 ساعت 23:10

ضرر 30 میلیون پوندی یونایتد در فروش وان‌بیساکا

آرون وان‌بیساکا به زودی با قراردادی 10 میلیون پوندی از منچستریونایتد راهی کریستال پالاس می شود. او سه سال پیش با قراردادی به ارزش 40 میلیون پوند به شیاطین سرخ پیوسته بود.

26 مرداد 1401 ساعت 22:30

ستاره سابق تاتنهام به زودی در بشیکتاش

دله آلی، ستاره انگلیسی اورتون، به زودی به استانبول سفر می کند تا رسما به باشگاه بشیکتاش ملحق شود. او زمانی یکی از ستاره‌های تاتنهام بود و فوتبال انگلیس از او به عنوان یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های جوان این کشور یاد می‌کرد.

26 مرداد 1401 ساعت 22:06

قطعی؛ تانگوی اندومبله به ناپولی می‌پیوندد

تانگوی اندومبله، هافبک فرانسوی تاتنهام، به زودی قراردادی رسمی با ناپولی امضا خواهد کرد و به این باشگاه خواهد پیوست. او امروز به ایتالیا سفر کرده است و انتظار می‌رود قراردادش با ناپولی فردا رسمی شود.

26 مرداد 1401 ساعت 21:04

ستاره جوان یونایتد در تاتنهام یا ناتینگهام فارست

جیمز گارنر، بازیکن تیم ملی زیر 21سال انگلیس، در آستانه جدایی از منچستریونایتد قرار دارد چرا که اریک تن‌هاخ معتقد است در این فصل نیازی به او نخواهد داشت. تاتنهام و ناتینگهام فارست مقصد احتمالی این بازیکن جوان هستند.

26 مرداد 1401 ساعت 20:35

اوبامیانگ در صورت جدایی از بارسا تنها انتقال به چلسی را می‌پذیرد

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بارسلونا، به مدیران باشگاه اطلاع داده که گزینه اول او ادامه حضور در بارسا است اما اگر در نهایت چاره‌ای جز جدایی نباشد تنها حاضر است به چلسی منتقل شود. اوبامیانگ پیشتر اعلام کرده بود که به هیچ وجه راهی منچستریونایتد نخواهد شد.

26 مرداد 1401 ساعت 19:55

تانگی نیانزو مدافع ۲۰ ساله و فرانسوی باشگاه بایرن‌مونیخ با امضای قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو به سویا پیوست.