دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های فوتبال جهان رخ می‌دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!

بالا، پایین و مذاکرات در بازار نقل و انتقالات؛ زنده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این ترتیب در کنار اخبار بازی ها و گل ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

26 مرداد 1401 ساعت 18:16

منچستریونایتد خواهان جذب اوبامیانگ

امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بارسا، که گفته می شود مورد توجه چلسی قرار دارد و به جدایی فکر می کند، حالا طبق ادعای جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، پیشنهادی از منچستریونایتد دریافت کرده است. ژاوی مخالفت جدایی اوست ولی ترافیک شدید در خط حمله بارسا باعث شده تا اوبامیانگ به گزینه جدایی جدی تر فکر کند. او حالا در دوراهی چلسی و منچستریونایتد است.

26 مرداد 1401 ساعت 17:49

رسمی؛ عیسی کابوره، مدافع راست جوان سیتی به صورت قرضی به المپیک مارسی پیوست. در قرارداد او بند خرید 17 میلیون پوندی وجود دارد و منچسترسیتی هم بند بازخرید در قرارداد او قرار داده است.

26 مرداد 1401 ساعت 17:10

رسمی؛ مدافع آلمانی PSG به وستهم پیوست

تیلو کرر، مدافع ۲۵ ساله و آلمانی پاری ‌سن‌ ژرمن با قراردادی چهار ساله و به ارزش مبلغ حدود 10 میلیون پوند راهی لیگ برتر و وستهم شد.مدافع جوان پاری سن ژرمن فصل گذشته جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت و کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این تیم نیز تمایل چندانی به استفاده از این بازیکن نشان نداد. امروز باشگاه وستهم اعلام کرد با این بازیکن برای قراردادی چهار ساله به توافق رسیده و تیلو کرر در ادامه دوران ورزشی اش در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

26 مرداد 1401 ساعت 16:26

پیشنهاد یونایتد کاسیمیرو را وسوسه کرده؟

منچستریونایتد به کاسیمیرو، هافبک رئال، پیشنهاد دستمزد 12 میلیون یورویی داده و برای خرید او 60 میلیون یورو به رئال پرداخت خواهد کرد. مارکا امروز نوشت که هنوز این پیشنهاد از سوی بازیکن رد نشده و او در حال بررسی آن است.

26 مرداد 1401 ساعت 15:45

دنی سبایوس در رئال ماندنی شد

دنی سبایوس که تنها یک سال از قراردادش با رئال باقیمانده، پس از صجبت با کارلو آنچلوتی متقاعد شده که فصل جاری را نیز برای رئال بازی کند. باشگاه به زودی به او پیشنهاد تمدید ارائه خواهد داد و سبایوس قرار است ذخیره شماره یک لوکا مودریچ باشد. کارلتو به او وعده داده که بیشتر از فصل قبل بازی خواهد کرد.

26 مرداد 1401 ساعت 15:22

شروع مذاکرات یونایتد با ژوائو فلیکس

ژوائو فلیکس، بال پرتغالی اتلتیکو، گزینه شماره یک شیاطین سرخ برای تقویت خط حمله است. در روزهایی که شایعات جدایی رونالدو بیشتر شده، مسئولان یونایتد مذاکره با ژرژ مندس، مدیر برنامه های ژوائو، را شروع کرده اند ولی جلب رضایت اتلتیکو بسیار دشوار است. اتلتیکو ژوائو را سه سال پیش با 120 میلیون یورو از بنفیکا خرید و حاضر نیست با رقمی کمتر بفروشد. 

26 مرداد 1401 ساعت 14:37

انتقال قرضی هافبک تاتنهام به ناپولی

ناپولی و تاتنهام بر سر انتقال قرضی تانگوی اندومبله به توافق رسیدند و بازیکن به زودی برای تست های پزشکی راهی ایتالیا خواهد شد. یک میلیون یورو بابت انتقال قرضی و بند خرید ۳۰ میلیونی نیز در قرارداد گنجانده شده است.

26 مرداد 1401 ساعت 14:10

علاقه مدافع لستر به چلسی

وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی، به مدیران این باشگاه اعلام کرد که قصد دارد پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی چلسی شود. این باشگاه خواهان دریافت 85 میلیون پوند برای فروش این بازیکن است. 

26 مرداد 1401 ساعت 13:25

ستاره پرتغالی در سیتی می‌ماند

برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی، دیگر تصمیمی برای پیوستن به بارسلونا (حداقل برای این فصل) ندارد و تمام تمرکزش روی تکرار قهرمانی با سیتی در لیگ برتر و موفقیت در دیگر رقابت‌ها است.

26 مرداد 1401 ساعت 12:50

پیشنهاد بشیکتاش به ستاره سابق تاتنهام

باشگاه ترکیه‌ای بشیکتاش پیشنهادی را به دل الی، ستاره سابق تاتنهام، ارائه کرده است تا این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. این بازیکن پس از ترک تاتنهام نتوانست در اورتون نیز نمایش خوبی از خود ارائه کند.