رئیس باشگاه بارسلونا از ماندنی شدن عثمان دمبله خبر داد.

لاپورتا خبر داد؛ معارفه قریب‌الوقوع دمبله و رافینیا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا امروز خبر از نهایی شدن جذب رافینیا، ستاره برزیلی لیدز داد. چلسی با لیدز برای جذب این بازیکن توافق کرده بود ولی هدف خود بازیکن چیزی جز پوشیدن پیراهن بارسلونا نبود و به خواسته خود رسید. رافینیا با قراردادی تا 2027 به ارزش 65 میلیون یورو بازیکن بارسلونا شده و جالب اینکه باشگاه کاتالان توانست بر سر قراردادی جدید با عثمان دمبله نیز به توافق برسد. دمبله و رافینیا هم پست هستند و رقابت در سمت راست فاز تهاجمی بسیار بالا خواهد بود.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا امروز در جمع خبرنگاران عقد قرارداد جدید با دمبله را تایید کرد و از معارفه رافینیا خبر داد:« ما این هفته هم رافینیا، هم دمبله را به هواداران معرفی خواهیم می‌کنیم.»

پیش از لاپورتا، متئو آلِمانی مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نیز این موضوع را تأیید کرده بود و درباره آینده دمبله گفت:« ما اینجا کنار هم هستیم.»

دمبله در پایان فصل گذشته تلاش کرد به تیم‌های دیگری مانند پاری‌سن‌ژرمن برود اما در نهایت هیچ تیمی که شروط او را بپذیرد پیدا نکرد و اکنون رضایت داده است که با کاهش قابل توجه حقوقش، قراردادی جدید با آبی‌و‌اناری‌ها منعقد کند. گفته می‌شود که مدت قرارداد جدید بارسلونا با دمبله دو ساله خواهد بود اما جزئیات مالی آن هنوز مشخص نیست.