جولز کنده چلسی و و بارسا را علاقه مند به خود می دید و حالا سیتی هم به این جمع اضافه شده است.

دعوا بالا گرفت؛ سیتی خواهان مدافع  مورد علاقه چلسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جولز کُنده ستاره فرانسوی سویا این روزها مورد علاقه سه تیم بزرگ فوتبال اروپاست. او که تعطیلات تابستانی را در لوس آنجلس پشت سر می گذارد و همچنین در حال ریکاوری مصدومیتش از ناحیه کشاله ران است، به زودی باید به تمرینات پیش فصل سویا اضافه شود، بدون اینکه از آینده خود در باشگاه اسپانیایی مطمئن باشد.

کُنده از دو سال پیش برای سویا بازی می کند و با چلسی به شکل جدی وارد مذاکره شده است. پس از جدایی رودیگر و کریستیانسن و نیز جدایی احتمالی سزار آسپلیکوئتا، چلسی قصد جذب سه مدافع را دارد. یکی از آنها ناتان آکه است و دیگری جولز کُنده. بارسلونا نیز از هفته ها قبل به دنبال جذب مدافع فرانوسوی است ولی به دلیل مشکلات مالی نتوانسته با سویا وارد مذاکره شود. طبق ادعای دیلی میل، اکنون سیتی هم به جمع باشگاه های خواهان کنده اضافه شده است. 

ناتان آکه، مدافعی که دو سال پیش با 45 میلیون یورو از بورنموث به سیتی پیوست، پس از اینکه فصل گذشته تنها 14 بار از سوی پپ گواردیولا مورد استفاده قرار گرفت، قصد جدایی دارد و چلسی را خواهان خود می بیند. سیتی برای فروش این مدافع هلندی 50 میلیون یورو می خواهد و با پول حاصل از این فروش قصد جذب کُنده را دارد. سویا برای فروش کُنده به کمتر از 60 میلیون یورو راضی نیست و این کار را برای چلسی دشوارتر می کند؛ 50 میلیون برای آکه و 60 میلیون برای کُنده در حالی که رودیگر و کریستیانسن از چلسی به عنوان بازیکن آزاد و رایگان به رئال و بارسلونا پیوستند.

چلسی، سیتی یا بارسلونا؛ کُنده را فصل بعد با پیراهن چه تیمی خواهیم دید؟