بوکایو ساکا حرف‌های میکل آرتتا، سرمربی آرسنال را تایید کرد و گفت که به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

ساکا: همانطور که آرتتا گفت، با آرسنال تمدید می‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بوکایو ساکا ستاره 20 ساله آرسنال فصل گذشته فوق العاده کار کرد و در نهایت بهترین بازیکن فصل توپچی‌ها نیز انتخاب شد. از قرارداد ساکا هنوز دو سال دیگر نیز باقی‌مانده ولی باشگاه مذاکرات تمدید را از چند ماه پیش شروع کرد و به نظر می‌رسد دو طرف به توافق نهایی نزدیک شده‌اند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، دو هفته پیش در مورد تمدید قرارداد ساکا گفت:« مطمئنم که ساکا تمدید خواهد کرد. باشگاه با او و مدیر برنامه‌هایش در ارتباط است و همه چیز خوب پیش می‌رود. دوست دارم این کار هر چه زودتر انجام شود تا تمرکز بازیکن در طول فصل از بین نرود. با این حال همه می‌دانیم که تمدید قرارداد ممکن است روندی طولانی داشته باشد.»

ساکا امروز و در واکنش به اظهارات آرتتا گفت:« بله، آرتتا از تمدید قرارداد من مطمئن است و من هم با او موافقم. من عاشق آرسنال، هم‌تیمی‌ها، مربیان و هواداران باشگاه هستم. دوست دارم سال‌ها برای آرسنال بازی کنم.»

ساکا ادامه داد:« ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با آرتتا دارم و حس می‌کنم همیشه مراقبم است. او می‌داند چه زمانی باید صحبت کند و هر زمان که به او نیاز دارید، به شما بهترین راهنمایی‌ها را می‌کند. آرتتا برای من یک مربی و یک انسان خاص است.»

لازم به ذکر است که ساکا در حال حاضر در آرسنال هفته‌ای 70 هزار پوند دستمزد می‌گیرد و پس از تمدید، این رقم دو برابر خواهد شد.