شاگردان مورایس در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر از فولاد خوزستان میزبانی می‌کنند.

گزارش زنده؛ سپاهان 0 - فولاد خوزستان 0
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با کسب دو پیروزی و یک تساوی از سه مسابقه قبلی خود به این مسابقه رسیده و در سوی دیگر تیم جواد نکونام پس از دو تساوی که انتقاداتی نیز برای او و تیمش به همراه داشت به اصفهان سفر کرده است. در این دیدار خانگی که البته به دلیل مناسب نبودن چمن ورزشگاه نقش جهان به فولادشهر انتقال داده بود، سپاهان برای کسب پیروزی تلاش خواهد کرد و احتمالا نکونام شاگردانش را با تفکرات دفاعی راهی میدان می‌کند.

با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.

*چهارشنبه - شهریور ۱۴۰۱

* سپاهان - فولاد خوزستان

*داوران: علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی، علی‌اکبر نوری و مهدی اجاقی

*ناظر: حسین نجاتی

لیگ برتر | هفته چهارم

ترکیب سپاهان برابر با فولاد خوزستان

پیام نیازمند، نیلسون، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده رناتو داسیلویرا، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب فولاد خوزستان برابر سپاهان

کریستوفر کنت، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمد آبشک، علیرضا کوشکی، مجید علیاری، علی قربانی.

سرمربی: جواد نکونام

دقایق حساس:

دقیقه 20: در بیست دقیقه ابتدایی مسابقه دو تیم بازی برابری به نمایش گذاشته اند. سپاهانی‌ها بیشتر به دنبال ارسال از جناحین بودند و بازیکنان فولاد هم در اندیشه استفاده از فضای پشت مدافعین سپاهان توسط کوشکی و قربانی بودند که نقشه‌های هر دو تیم خنثی حداقل تا این دقیقه خنثی شده است.

در حاشیه:

*نزدیک به دویست هوادار فولاد خوزستانی خودشان را به شهر مبارکه اصفهان رسانده اند تا این مسابقه را از نزدیک ببیند.

*محمدرضا ساکت عضو جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ امروز در اولین جلسه پس از انتخابات حضور نداشت تا حالا در جایگاه  ویژه ورزشگاه فولاد شهر تماشاگر مصاف تیمش باشد.

*ورزشگاه  15 هزار نفری فولاد شهر نزدیک به 60 درصد ظرفیتش در مصاف سپاهان و فولاد خوزستان پر شده است.

*تیم فوتبال سپاهان به دلیل چمن نامساعد ورزشگاه نقش جهان مجبور شده در هفته چهارم به فولادشهر برود و در ورزشگاهی که خاطرات زیادی از آن دارد، از شاگردان نکونام میزبانی کند.

*هواداران فولاد خوزستان در دقیقه 20 مهدی هاشمی نسب را تشویق کردند.

*مورایس در این مسابقه نسبت به دیدار برابر گل گهر دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده و بر این اساس فرشاد احمدزاده به  جای حسین بازی می کند و نیلسون جونیور هم در خط دفاعی جانشین دانشگر شده است.

*اتفاق ویژه این مسابقه حضور علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران است که خیال بازیکنان و کادر فنی دو تیم را راحت کرده است.