محمد طاهر وادی، پاسور تیم ملی والیبال معتقد است که بحث جر و بحث او با بهروز عطایی فقط شیطنت فضای مجازی است.

واکنش وادی به جر و بحث با سرمربی تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست شب گذشته تیم ملی والیبال ایران برابر هلند یک اتفاق عجیب رخ داد و در ست سوم بازی و هنگام تعویض محمد طاهر وادی و جواد کریمی اتفاق عجیبی رخ داد؛ وادی از تعویض ناراحت بود و به همین دلیل جر و‌بحثی بین او و سرمربی تیم ملی یعنی بهروز عطایی شکل گرفت.

محمدطاهر وادی پس از شکست مقابل هلند در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان درمورد این بازی اظهار داشت: هلند بهتر از ما بازی کرد. نیمیر عملکرد خوبی در این مسابقه داشت و می‌توان گفت که هلند با تک مهره خود بازی کرد. ما سرویس‌های خوبی زدیم اما در توپ‌های برگشتی و حملات دچار مشکلاتی بودیم.

او درمورد ویدئویی که از وی در فضای مجازی منتشر شده و اینکه گفته می‌شود با سرمربی تیم دچار اختلاف است، گفت: من هم آن ویدئو را دیدم، اما نمی دانم نام این کار را چه می‌توان گذاشت؛ شیطنت فضای مجازی یا هر چیز دیگر. اگر چنین چیزی بود آیا باز هم عطایی من را روانه میدان می‌کرد؟

پاسور تیم ملی والیبال ایران در تشریح آن صحنه، گفت: من علامتی برای حمله به مجرد دادم و فکر می‌کنم او متوجه نشد. من هم طبق روال پاس دادم. بعد از تعویض سرمربی تیم از من پرسید که در زمین چه اتفاقی افتاد و من هم گفتم که به اصغر علامت دادم اما او به اشتباه حرکت کرد. کل موضوع همین بود.

وادی ادامه دتد: نمی‌دانم تصاویری که پخش شده از روی قصد بوده یا دلیل دیگری داشته که تنها همین قسمت را پخش کرده‌اند. کسی ندید که پس از آن صحنه آماده بودم و از عطایی پرسیدم که آیا دو تعویضه برخواهم گشت یا خیر؟ وی هم خطاب به من اعلام کرد فعلاً استراحت کن تا دوباره به بازی برگردی.

او درخصوص بازی با برزیل در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: برای آن مسابقه حدود 5-6 روز زمان داریم تا ریکاوری ذهنی کنیم. باید ذهن خود را قوی کنیم تا بتوانیم مقابل این تیم بزرگ نمایش قابل قبولی داشته باشیم که همراه با موفقیت باشد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درخصوص ناراحتی برخی از مردم بابت نتایج تیم ملی گفت: نمی‌دانم چرا مردم ناامید می‌شوند؟ ما سه بازی انجام داده‌ایم که موفق به کسب 2 پیروزی شده‌ایم. با یک باخت نباید تیم را رها کرد. ما با دو برد و یک باخت صعود کردیم. درست است که کمی شرایط‌مان سخت شده اما مردم صبور باشند. ما کم کاری نخواهیم کرد و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را برای ایران به ارمغان بیاوریم.