به نظر می رسد که آلومینیوم در بازی های خارج از اراک، عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیدارهای خانگی دارد.

دست پر تیم رحمتی، در بازی‌های خارج از خانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با وجود حملات متعدد مس رفسنجان به روی دروازه آلومینیوم، اما اراکی ها از استان کرمان یک امتیاز به چنگ آورده و به خانه بازگشتند. شاگردان مهدی رحمتی در شرایطی به چهارمین امتیاز خود رسیدند که همه این امتیازات خارج از استان مرکزی به دست آمده است.

آلومینیوم که فصل قبل با حضور در فینال جام حذفی شگفتی ساز شد و تا آستانه کسب جام نیز پیش رفته بود، هفته نخست را خوب آغاز نکرد. تیم رحمتی در گام نخست و در استادیوم خانگی خود، پذیرای هوادار بود ولی این تیم میهمان بود که دست پر از زمین خارج شد.

اراکی ها در بازی دوم راهی آبادان شدند تا با تیم صنعت نفت دیدار کنند. در این مسابقه، آلومینیوم توانست با تک گل محمدرضا آزادی برنده از زمین خارج شود و در هفته سوم و باز هم در خانه، آنها برابر پرسپولیس با یک گل تن به شکست دادند.

حالا آلومینیوم روز گذشته در یک مسابقه سخت خارج از خانه، برابر مس رفسنجان قرار گرفت و توانست یک امتیاز ارزشمند را با خود به خانه ببرد تا تیم رحمتی 4 امتیازی شده و در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد که البته فاصله امتیازی میان تیم ها، بسیار ناچیز است.

آلومینیوم باید در هفته پنجم و در خانه، به مصاف تراکتور برود. رحمتی امیدوار است که این بار طلسم ناکامی در بازی های خانگی شکسته شود و آنها بتوانند در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نخستین امتیاز خود در فصل جدید را در حضور هواداران کسب کنند.