سرمربی تیم نساجی می‌گوید که به خاطر اشتباهات فاحش داوری طی هفته‌های اخیر، هواداران از او خواسته‌اند تا بیشتر اعتراض کند و ساکت نباشد.

مطهری: می‌گویند سکوتت به درد انگلیس می‌خورد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که دل پُری از قضاوت داوران در هفته‌های نخست لیگ برتر دارد، با توپی پُر در برنامه شب های فوتبالی حضور یافت و گفت: امسال سعی کرده بودم در مورد داوری صحبت نکنم و حرفه‌ای رفتار کنم و اصول خودم را داشته باشم. بعد از اشتباه بازی سپاهان گفتم که صحبتی ندارم. بعد از بازی ملوان که چهار متر گل آفساید خوردیم، صحبتی نکردم. بعد در بازی سوم، یک چنین اتفاقی که دیگر واضح بود (بازی با پیکان). هواداران نساجی پیام های زیادی به من در این چند هفته داده‌اند که آقای مطهری تو از حق تیم دفاع نمی‌کنی. چرا ساکتی و حرفه‌ای رفتار می کنی؟ این کلاس شما به درد لیگ انگلیس می خورد!

او افزود: این جا باید شلوغ کنید. ببینید نگاه جامعه چگونه شده که از من می خواهند آدم شلوغ کنی باشم. این عیب من است که سعی می کنم حرفه‌ای باشم و به داوران احترام بگذارم؟ این کارها شده یک تاکتیک و قبل، در جریان و بعد از بازی روی تیم داوری فشار می گذارند. من هم گاهی وقت‌ها داد می‌زنم ولی اینکه چنین کارهایی با برنامه‌ریزی باشد در شان من نیست. ولی تیمم سلاخی می شود و صدایم در نمی آید. منی که می خواهم حرفه‌ای رفتار کنم می‌گویند که تو ساکتی و حق تیم را نمی‌گیری. آنها می بینند که تیم دارد ضرر می کند و این حرف‌ها را می زنند. در این سه هفته اتفاقات خیلی بدی افتاده است. دوست دارم در مورد تک تک این صحنه ها صحبت کنم. هر کدام که اشتباه باشد من مربیگری را  کنار می‌گذارم.

سرمربی نساجی، صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد: من یک مربی هستم که تازه شروع کردم ولی با این کارها آینده کاری من را به خطر انداخته‌اند. من در عجبم! هرچقدر هم احترام گذاشتم بدتر شد. تیم من هم یک بضاعتی دارد و مگر می شود با جامعه داوری بجنگیم؟ نفراتی مثل آقای حدادیان که از جیب خود خرج می‌کند و صحبتی هم انجام نمی‌دهند، دلسرد نکنیم. یک موقع دیدید در باشگاه را کلا بست! کار به جایی رسید که ایشان خودش بیانیه داد. خود من در سال های دیگر مخالف بیانیه بودم ولی ببینید چه فشاری به ایشان آمد.

مطهری، در مورد اشتباهات داوری در بازی با پیکان تاکید کرد: قدیم‌ها حداقل بعضی از داوران عزیز عذرخواهی هم می‌کردند ولی الان با همه احترامی که قائلم، واقعا بد صحبت می‌کنند و برای بازیکن خط و نشان می‌کشند. کمک داور بازی با پیکان، اصلا بد صحبت می‌کرد که چنین اجازه‌ای ندارد. داور اول، پنالتی نگرفت و اعلام اوت کرد، ولی وقتی صورت خونین شجاعی را دید پنالتی اعلام کرد، کمک داور اول بازی از 40 متری آمد و گفت که با مسئولیت من پنالتی نبود! خب بیایید پاسخگو باشید. داوران ما همه باشخصیت هستند و باید کمی هم روانشناسی بلد باشند نه اینکه با بازیکن بد صحبت کنند. ده بازیکن پیکان ریختند سر داور ولی بازیکن من را اخراج کرد و ده نفره شدیم.