فرانک لمپارد، سرمربی اورتون بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل لیورپول گفت حق تیمش در این بازی بیشتر از یک امتیاز بود.

لمپارد: حق اورتون بیشتر از تساوی بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اورتون در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی‌اش، گودیسون پارک، به مصاف لیورپول رفت تا اولین دربی مرسی‌ساید فصل برگزار شود. با اینکه لیورپول در این بازی چند بار توپ را به تیر دروازه اورتون کوبید و جردن پیکفورد، سنگربان این تیم، هشت بار منجی دروازه شد اما فرانک لمپارد در پایان بازی گفت حق تیمش در این بازی بیشتر از تساوی بوده است.

البته در آن سوی میدان هم آلیسون، سنگربان لیورپول، روز خوبی داشت و او هم چند موقعیت گلزنی عالی اورتونی‌ها را از آنها دریغ کرد. لمپارد می‌گوید پیکفورد و آلیسون بهترین بازیکنان این بازی بوده‌اند.

سرمربی اورتون در کنفرانس خبری بعد از بازی با خبرنگاران صحبت کرد و به سوالات آنها پاسخ داد. لمپارد در این کنفرانس خبری گفت:" به نظرم در این بازی فوق‌العاده بودیم. این یکی از قشنگ‌ترین تساوی‌های بدون گلی است که می‌توان انتظار داشت.

پیکفورد امروز مهارهای بی‌نظیری داشت. یک دروازه‌بان باید در چنین بازی‌هایی خوب کار کند. هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند و من نمی‌توانم از بازیکنانم و روحیه‌شان شاکی باشم. ما خوب بازی کردیم و رفته‌رفته بهتر می‌شویم.

بارها گفته‌ام که نمی‌شود از تیم انتظار داشت از هفته‌های اول همان تیمی باشد که انتظار می‌رود. ما امروز بیشتر از آنچه که باید فرصت داشتیم تا به گل برسیم. من شک ندارم در آینده پیروزی‌های ما هم از راه می‌رسد.

یک بازی عالی را شاهد بودیم که هر دو تیم فرصت‌های گلزنی زیاد داشتند و هر دو دروازه‌بان فوق‌العاده کار کردند. این اولین تجربه من از حضور در یک دربی در گودیسون پارک بود و از جو ورزشگاه لذت بردم. لیورپول تیم بزرگی است و ما تازه در شروع یک روند هستیم. معتقدم در این بازی حق ما بیشتر از تساوی بود".