یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از تساوی برابر اورتون ناراحت است و تیمش را شایسته پیروزی می داند.

کلوپ: غمگینم چون 2 امتیاز از دست دادیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از پیروزی چهارشنبه شب برابر نیوکسل، امروز در دربی مرسی ساید برابر اورتون بدون گل متوقف شد. سه توپ لیورپولی ها به تیر دروازه برخورد کرد و البته یک گل اورتون را نیز وی ای آر مردود اعلام کرد. لیورپول با این تساوی 9 امتیازی شد و احتمالا در پایان بازی های این هفته، فاصله اش با صدرنشینان بیشتر خواهد شد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی به بی بی سی گفت:« بعد از بازی سنگین چهارشنبه برابر نیوکسل، بازی امروز واقعا جدال سختی بود و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. بازی هایی مثل دربی، متعلق به هواداران و عاشقان فوتبال است. امروز یک بازی فوق العاده جذاب و پرتنش را شاهد بودیم. ما شانس های گلزنی زیادی را از دست دادیم و به خصوص در دقایق پایانی می توانستیم برنده شویم. همان دقایقی که توانسته بودیم گل برتری را به نیوکسل بزنیم ولی این بار نشد. ما امروز دو امتیاز از دست دادیم و غمگینم. پس از این تساوی، اصلا حس خوبی ندارم.»

کلوپ ادامه داد:« بهترین شانس های اورتون روی ضدحملات به دست آمد اما بازی در اختیار ما بود. ما بیشتر درون زمین اورتون بودیم هرچند در نیمه دوم نتوانستیم کنترل مناسبی روی توپ و میدان داشته باشیم. یک شانس خوب را نیز آلیسون از مائوپای گرفت و فکر می کنم اگر واکنش آلیسون نبود، توپ 100 درصد گل می شد. حالا فقط دو روز زمان داریم تا برای بازی مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان مهیا شویم. از این پس تقویم فشرده خواهد بود و چاره ای نداریم جز اینکه خودمان را با شرایط وفق بدهیم.»