ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در جریان برتری تیمش مقابل اسکوپیه حضور کوتاه مدت در زمین داشت.

دینامو زاگرب با محرمی در یک قدمی لیگ قهرمانان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله دوم پلی‌آف فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که برخلاف دو بازی اخیرش صادق محرمی را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه ناسیونال آرنا به مصاف تیم اسکوپیه مقدونیه رفت.

یاران محرمی که هفته گذشته در دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان مقابل اسکوپیه مقدونیه به تساوی ۲ بر ۲ در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب رسیده بودند، در بازی برگشت توانستند به برتری در زمین حریف خود دست پیدا کنند و راهی دور نهایی شوند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب با گلی که آرین آدِمی در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند، توانست به پیروزی یک بر صفر در دیدار خارج از خانه برابر اسکوپیه مقدونیه برسد و به مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ یک کرواسی یک حضور ثابت و یک حضور تعویضی داشته و در دیدار رفت پلی‌آف لیگ قهرمانان در ترکیب قرار گرفته بود، در مسابقه برابر مقابل اسکوپیه مقدونیه از دقیقه ۳+۹۰ وارد زمین شد.

یاران محرمی سه‌شنبه شب هفته آینده در دیدار رفت مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لودوگورتس بلغارستان بروند و مهمان این تیم خواهند بود.