به نظر می‌رسد رئیس جمهور سابق در این مسیر حتی تن به افشای برخی ناگفته بزند تا برخی ابهامات درباره دوران ریاست جمهوری‌اش را شفاف‌سازی کند و به نوعی بتواند از عملکرد کابیه خود دفاع کند.

روحانی نمی خواهد از سیاست فاصله بگیرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه آرمان امروز در شماره امروز خود به بررسی تحرکات جدید رئیس جمهور سابق پرداخته است. روحانی طی روزهای گذشته برای تبریک هفته دولت با رئیسی تماس گرفته است و حتی به آیت الله رئیسی پیشنهاد همکاری داده است!

همچنین سعی می‌کند با مطالبی تحت عنوان «افشاگری» و «ناگفته» جلب توجه کند.

جلسات سیاسی اعتدالیون و اصلاح طلبان هم با قوت بیشتری برگزار و خبر آن را هم منتشر می کنند.

به گزارش جهان نیوز، متن گزارش آرمان امروز را در ادامه خواهید خواند:

گمانه‌زنی‌ها از برنامه رئیس‌جمهور سابق برای باقی ماندن در فضای سیاسی حکایت دارد رفتارهای سیاسی هفته‌های اخیر حسن روحانی نشان می‌دهد او نمی‌‎خواهد مانند روسای جمهور سابق از عرصه سیاسی فاصله بگیرد و در این میان بیشتر سعی می‌کند از مرحوم هاشمی رفسنجانی در چنین مواقعی الگو برداری کند تا بتواند چهره سیاسی خود را حفظ کند. بیرون آمدن او از سکوت و خروج از گوشه نشینی و برگزاری جلسات مداوم با مدیران دوره خود و با چهره‌های شاخص جریان اصولگرا، اعتدالی و اصلاح طلب این گمانه را تقویت می‌کند که او برای آینده سیاسی خود برنامه‌هایی دارد.

به نظر می‌رسد رئیس جمهور سابق در این مسیر حتی تن به افشای برخی ناگفته بزند تا برخی ابهامات درباره دوران ریاست جمهوری‌اش را شفاف‌سازی کند و به نوعی بتواند از عملکرد کابیه خود دفاع کند. آنچنان که طی روزهای اخیر نیز برخی ناگفته از دوران ریاست جمهوری او در قالب کتابی منتشر شد.

طی روزهای اخیر دو وجهه جدید از ظهور و بروز رئیس جمهور سابق را شاهد بودیم.  او از یک سو دست به تلفن برد و در تماسی تلفنی با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مستقر در پاستور هفته دولت را به او تبریک گفت و اینبار مستقیما به او پیشنهاد همکاری و کمک داد، آنهم درست زمانی که ابراهیم رئیسی چند ساعت قبلتر از این تماس تلفنی دولت روحانی و شخص او را در یک نشست خبری مورد نقد و کنایه های خود قرار داده بود.

اما انتشار برخی از ناگفته‌های روحانی نیز طی دو روز اخیر خبرساز شده است، ناگفته‌هایی از حضورش در نیویورک و دلیل عدم دیدارش با ترامپ از یک سو و ناگفته‌هایی از ناآرامی‌ها و چالش‌هایی که گریبان‌گیر دولتش را گرفت.

روحانی چندین بار گفته است که سینه او مخزن الاسرار است، مخزن الاسراری که بعید به نظر نمی‌رسد در آستانه انتخاباتی مهم باز شود و برخی ناگفته درباره برخی چهره‌های شاخص گفته شود، مانند آنچه در مناظرات انتخاباتی درباره قالیباف فاش شد، همان زمان که رو به سرهنگ کرد و گفت؛ مجبورم به مردم شریف ایران اعلام کنم که پرونده سال 84 آقای قالیباف در اختیار من بود و نگذاشتم منتشر شود و با برخی‌ها در دبیرخانه دعوا کردم که نباید در آستانه انتخابات هیچکس از این پرونده مطلع شود که اگر من آن مردانگی را نکرده بودم شما آقای قالیباف الان اینجا ننشسته بودید. آقای قالیباف شما که طرحت همیشه لوله کردن بود و هر وقت به دبیرخانه می‌آمدید می‌گفتید بگذارید من ظرف دو ساعت دانشجویان را لوله می‌کنم. ما اگر جلوی شما نایستاده بودیم که الان همه دانشگاه‌های ما پر از لوله بود.