جدیدترین آرای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صادر شد.

 ممنوع الکاری دلال ایرانی انتقال بازیکن به بارسا و پی‌اس‌جی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" یکی از واسطه‌های فوتبال ایران در رده پایه در مقاطع اخیر مدعی ترانسفر و انتقال بازیکنان مستعد ایرانی به آکادمی‌های تیم‌های معروفی چون پی‌اس‌جی و بارسلونا شده و اخبار این موضوع هم به گوش مسئولان حراست فدراسیون فوتبال رسیده بود. اتفاقی که موجب شد تا برای این شخص پرونده تشکیل شده و کار به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بکشد. در نهایت ساعتی قبل این کمیته با صدور دستور موقت از فعالیت شخص مذکور جلوگیری کرده که در ادامه خبر کامل آن را به نقل از سایت رسمی فدراسیون می‌خوانید؛

با توجه به گزارش حراست فدراسیون مبنی بر ترانسفر بازیکن به آکادمی فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن توسط م.ب و از طرفی استعلام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از فدراسیون فوتبال اسپانیا و پاسخ واصله از آن مرجع و فقدان هرگونه مجوز م.ب و نظر به لزوم جلوگیری از فعالیت نامبرده جهت عدم دریافت هرگونه وجه از علاقه‌مندان به فوتبال یا اقدام غیرقانونی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، لذا مستند به ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و ماده ۶۵ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال پیشنهاد صدور دستور موقت از انجام هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی مظاهر زورمند اعلام می‌گردد.

همچنین در خصوص رای قطعی رضا احمدی با توجه به پرداخت جریمه نقدی، فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب کمیته اخلاق بلامانع می‌باشد.