دیدار فردای نساجی و مس، تکرار فینال جنجالی جام حذفی در فصل گذشته است.

نساجی – مس؛ چهار ماه بعد از بزن بزن پای فینال!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که طلسم شکست و نساجی بالاخره توانست در ورزشگاه شهید وطنی میزبانی کند، این تیم فردا دومین بازی خود در فصل جاری را در ورزشگاه شهر قائمشهر مقابل مس کرمان برگزار خواهد کرد؛ این بازی، یادآور نیمه‌نهایی جنجالی اما پر احساس  فصل گذشته است.

نساجی و مس کرمان بعد از فصل 97-96 لیگ دسته اول تا همین امسال، هیچ تقابلی با یکدیگر نداشتند تا اینکه، در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته، دو تیم مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با گل دقیقه 118 شیری به سود نماینده مازندران به پایان رسید تا هواداران این تیم در آزادی، جشنی به یادماندنی برپا کنند.

درگیری در داخل و بیرون از زمین، یکی از نکات بارز تقابل دو تیم در نیمه نهایی بود که موجب جنجال‌ها و اظهار نظرهای تند بسیاری هم شد. حال بعد از کمتر از چهار ماه، دو تیم این بار در لیگ برتر ایران به مصاف هم خواهند رفت؛ جایی که نارنجی‌های کرمان بعد از صعود شیرینی که داشتند در هفته‌های اول به دنبال امتیاز اندوزی هستند.

نساجی، در سه تقابل اخیر با مس کرمان پیروز بوده و آخرین برد مس به بهمن سال 95 بر می‌گردد که با دو گل، نساجی را شکست داده بود. اولین تقابل دو تیم در لیگ برتر، فردا در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود و باید دید کدام یک از این سناریوها در آن به وقوع خواهد پیوست؛ تکرار جشن نساجی یا انتقام از سوی مس. البته نساجی یک تغییر مهم نسبت به آن دیدار دارد و طی آن ساکت الهامی که بخش مهمی از درگیری‌ها به جر و بحث او با اعضای تیم حریف مربوط می شد، جای خود را به حمید مطهری داده است.