مهاجم ذوب‌آهن در مورد پارگی رباط صلیبی اش صحبت‌هایی را انجام داده است.

باقر پسند: دربی اصفهان را با هواداران می‌بریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، سعید باقرپسند مهاجم مصدوم ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار فردا مقابل سپاهان اظهار کرد: این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته و بازیکنان بزرگی در این بازی حضور داشتند و جزو جذاب‌ترین شهرآوردهای ایران است. هم تیم ما و هم سپاهان عملکرد خوبی تا اینجای فصل داشتیم و در این بازی هم پیروزی به هر دو تیم کمک خواهد کرد.

او درباره دشواری دیدار با سپاهان توضیح داد: درست است سپاهان جایگاه بهتری نسبت به ما دارد ولی ما تیم پرتلاش و دونده‌ای هستیم و تا اینجای فصل بدون باخت بودیم و این نشون می‌دهد شکست ذوب آهن کار خیلی سختی است.

مهاجم ذوب‌آهن درباره پیش‌بینی‌اش از دربی اصفهان عنوان کرد: این بازی برای ما خیلی مهم است و به اولین بردمان در حضور تماشاگرانمان فکر می‌کنیم؛ به نظرم برنده این بازی خواهیم شد. مطمئنا  با توجه به شناخت و دانش بالایی که کادرفنی ما برای این نوع بازی‌ها دارد، ما موفق خواهیم شد.

وی در خصوص غیبتش در این بازی گفت: شخصا خیلی دوس داشتم در این بازی بودم و به تیمم کمک می‌کردم  ولی با توجه به مصدومیتم، از راه دور برای دوستانم انرژی مثبت می‌فرستم و  برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

باقرپسند در پایان اظهار کرد: تشکر ویژه باید بکنم از مدیریت باشگاه آقای احسانی، یبلویی و البته آقای مهدی تارتار که در این مدت پیگیر جراحی بنده بودند و این موضوع در سریع‌ترین زمان ممکن روز شنبه دوازدهم شهریور تحت نظر آقای دکتر رازی انجام شد. از دوستانم و هوادارن باشگاه ذوب آهن که با تماس‌ها و پیام‌هایشان به من انرژی دادند، تشکر می‌کنم.

مهاجم ذوب‌آهن درباره مصدومیت گفت: در اواسط بازی تراکتور بود که وقتی آسیب دیدم خودم متوجه شدم چه اتفاقی رخ داده و بسیار ناراحت شدم اما یک مقدار هم امید داشتم تا اینکه پزشک جراح اعلام کرد چه اتفاقی رخ داده است. به هر حال گذشت و فکر می‌کنم بدشانسی من بود و امیدوارم هرچه زودتر به میادین برگردم و به تیمم کمک کنم.