مسئول طرح و عملیات معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف خدا نتیجه زحمات شهدا امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی شد و باعث شد ما امروز قدرت اول منطقه غرب آسیا باشیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار مرتضی میریان مسئول اداره طرح و عملیات زمینی معاونت عملیات سپاه صبح امروز یکشنبه (13 شهریور) در مراسم یادواره شهدای عملیات آزادسازی ارتفاعات جاسوسان طی سخنانی، اظهار داشت: همه شهدا به گردن همه ما حق دارند زیرا این شهدا در اعتلای نیروی زمینی و گردان های تکاور و فاتحین نقش اساسی داشتند.

وی افزود: این عزیزان با خدای خود معامله کردند و نتیجه هم گرفتند و این بهترین معامله ای است که انسان می تواند دردنیا انجام دهد. هدف اصلی رزمندگان یگان صابرین و همه رزمندگان نیروی زمینی هم باید معامله با خدا باشد.

سردار میریان ادامه داد: به لطف خدا نتیجه زحمات شهدا امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی شد و باعث شد ما امروز قدرت اول منطقه غرب آسیا باشیم.

وی افزایش معنویت را یکی از مولفه های اساسی قدرت رزم دانست و عنوان کرد: هرقدر ایمان رزمندگان ما بیشتری باشد نصرت خداوند بیشتر شامل حال ما می شود و این وعده خداوند است. اگر رزمنده ای برای خدا خالص شود قدرتش چند برابر می شود.

نکته بعدی افزایش قدرت و مهارت های تخصصی است و یک رزمنده باید هم باید دارای قدرت رزمی و قدرت جسمی مناسب باشد و اگر این قدرت  رزمی و جسمی با قدرت ایمان در هم آمیخته شود اقتداری شکست ناپذیر بوجود می آید.

فرمانده اسبق یگان ویژه صابرین تاکید کرد: توصیه من به شما این است که تا می توانید امید را در دل خود زنده نگهدارید و بدانید هر دهانی که از آن ندای نا امیدی بیرون می آید دهان شیطان است.