لهستان در سه ست متوالی برابر تونس به پیروزی رسید و حریف آمریکا در مرحله یک چهارم نهائی قهرمانی جهان شد.

 قهرمانی جهان؛ تکرار د‌وئل هیجان انگیز لهستان و آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به‌ گزارش "ورزش سه"، لهستان یکی از مقتدرترین تیم‌ها در مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جهان بود. آن ها با سه پیروزی پیاپی که یکی از آن ها مقابل آمریکا رقم خورد، به عنوان تیم صدرنشین راهی دور حذفی رقابت‌ها شدند.

از طرف دیگر تونس هم با کسب یک پیروزی در گروه خود سوم شد و با خوش اقبالی توانست جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند. در نهایت شرایط جدول به گونه ای رقم خورد که دو تیم لهستان و تونس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم بروند.

در همین راستا شب گذشته این دیدار برگزار شد و همانطور که انتظار می‌رفت تیم میزبان موفق شد به راحتی هرچه تمام تر و در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهد. لهستان به ترتیب با نتایج ٢۵-٢٠، ٢۵-١۵ و ٢۵-١۵ بر تونس غلبه کرد و راهی مرحله بعد شد.  

پیش از این بازی هم دو تیم آمریکا و ترکیه به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه تیم جان اسپرا موفق شد به سختی و با نتیجه ٣-٢ حریف خود را شکست دهد تا یک بار دیگر شاهد تقابل جذاب آمریکا و لهستان در قهرمانی جهان باشیم. این دو تیم پیش از این در مرحله گروهی نیز مقابل هم قرار گرفته بودند که در آن دیدار لهستان میزبان با نتیجه ٣-١ به پیروزی رسید.