به نظر می رسد تیم جوانان از هر حیث مهیای بازی با تیم ملی است چرا که دیروز در یک دیدار دوستانه موفق شد تیم رده امید اسپاد الوند را با نتیجه 4-1 شکست دهد.

جوانان – تیم ملی؛ آمادگی شاگردان مرفاوی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان عبدالصمد مرفاوی بازی یک طرفه‌ای را به نمایش گذاشتند و حملات آنها در دقیقه ۲۰ جواب داد. جایی که محمدجواد حسین نژاد روی سانتر دقیق امیر ابراهیم زاده با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد. فشار تیم‌ ملی پس از این گل هم ادامه یافت تا اینکه مجتبی فخریان در دقیقه ۳۴ با یک‌ شوت از نزدیکی محوطه جریمه گل دوم را به ثمر رساند. در نهایت هم نیمه نخست بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۲، تیم اسپاد روی ریباند‌ ضربه پنالتی که ابتدا محمد خلیفه آن را مهار کرد، به گل رسید. پس از این گل بود که فشار شاگردان مرفاوی بیشتر شد و در دقیقه ۷۲ امین حزباوی کاپیتان تیم‌ملی جوانان گل سوم را وارد دروازه حریف کرد. این آخرین گل بازی نبود و در دقیقه ۸۱ عرفان قربانی روی پاس در عرض فرهاد زا‌وشی، با پای چپ به زیبایی گل چهارم را به ثمر رساند. در نهایت بازی با برتری ۴ بر یک تیم ملی جوانان به پایان رسید تا این تیم‌ پس از قهرمانی در تورنمنت کافا، در تمامی بازی‌های تدارکاتی‌اش به پیروزی رسیده باشد.

حمید استیلی مدیر تیم ملی روز گذشته بعد از لغو بازی با تیم امید از احتمال بازی با تیم جوانان خبر داد. این تیم با هدایت صمد مرفاوی برای شرکت در بازی های مقدماتی جام ملت ها در شهر بیشکک آماده می شود که شهریور ماه با حضور تیم های ایران – امارات – برونئی و قرقیزستان برگزار می شود. در صورت قطعی شدن این بازی در تاریخ 25 شهریور شاهد برگزاری آن خواهیم بود.