به تازگی عکسی از پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

عکس دیده نشده از پژمان جمشیدی در کنار همسر جوانش | پژمان جمشیدی در تدارک عروسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال تیم پرسپولیس چند سالی است که وارد عرصه بازیگری شده است  پژمان جمشیدی در تیم های داخلی زیادی بازی کرده است اما فوتبال روی خوش به او نشان نداد تا این که پژمان جمشیدی وارد عرصه بازیگری شد و تاکنون در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بسیار زیادی بازی کرده است و در بسیاری از آنها نقش اول را ایفاگر شده است.پژمان جمشیدی یکی از پولساز ترین بازیگران مرد تاریخ سینمای ایران است . در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی پژمان جمشیدی می پردازیم.

پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.  وی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد.

پژمان جمشیدی بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران اکنون به سن چهل و پنج سالگی رسیده است و تاریخ تولد پژمان جمشیدی بیستم شهریورماه سال ۱۳۵۶ و زاده تهران نیز می‌باشد. او یکی از بازیگران طنز است که در ژانر کمدی بازی می‌کند و در حساس‌ترین فیلم های سینمایی حضور داشته است و نام او چند سالی است که در تیتراژ سریال های تلویزیونی و پرده سینماهای کشور دیده می شود و سال ۹۸ نقطه اوج آقای جمشیدی بازیگر در سینما بود.