مدافع نساجی روز خوبی را مقابل مس کرمان پشت سر گذاشت و با ضربه سری که زد شور و اشتیاق را به ورزشگاه وطنی آورد.

 جان ملکی: آبرومندانه مقابل استقلال بازی می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" امیر مهدی جانملکی، مدافع پیش تاخته نساجی، زننده گل اول این تیم مقابل مس کرمان بود. وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم و مثمرثمر باشم، توانستیم یک هدیه خوب به هواداران پرشورمان بدهیم که انرژی گذاشتند. از بازی کردن مقابل آنها لذت بردیم. دل‌مان برایشان خیلی تنگ شده بود و جای‌شان در ورزشگاه خالی بود. 

او در مورد بازی جذابی که انجام شد و دو گل نساجی ادامه داد: واقعا بازی خوبی بود و ما مالک بازی بودیم. فشار هواداران هم کمک کرد. توانستیم با دو گل خوب بازی را تمام کنیم و امتیاز مهم را در خانه بگیریم.

این بازیکن در مورد اولین سه امتیاز نساجی عنوان کرد: باید همین روند خوب را حفظ کنیم. هفته‌های گذشته هم فوتبال خوبی ارائه می‌دادیم ولی متاسفانه چند اشتباه داوری در بازی تاثیرگذار بود. به هر حال آن‌ها هم تمام شده و نگاه ما رو به جلو است و امیدواریم در بازی‌های بعد روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

وی در مورد قضاوت بی‌عیب و نقص علیرضا فغانی توضیح داد: آقای فغانی، یکی از بهترین داوران جهانی و باعث افتخار ما است. هر موقع داوری می‌کند آدم از سوت زدنش لذت می‌برد و فکر می‌کنم نیازی به تعریف من نداشته باشد.

مدافع خوش قدوقامت نساجی در مورد تعریف حمید مطهری از او در کنفرانس خبری عنوان کرد: اول از اعتمادی که آقای مطهری به من می‌کند، تشکر می کنم و همین‌طور لطفی که به من دارد. من تمام تلاشم را می کنم تا لطف ایشان را جبران کنم و برای تیمم موثر باشم.

جانملکی در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال افزود: باید تمام تمرکزمان را روی بازی با استقلال بگذاریم. حریفی که بسیار خوب و پرمهره است. ما می‌دانیم از این بازی چه می خواهیم، کادرفنی آنالیز خوبی به ما خواهد داد و جلوی استقلال آبرومندانه کار خواهیم کرد.