صادق محرمی، ستاره ایرانی دیناموزاگرب در متن یکی از مهم‌ترین صحنه‌های هفته اول چمپیونزلیگ قرار گرفت.

محرمی در مهم‌ترین صحنه بازی چلسی - دیناموزاگرب!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه" دیدار تیم‌های دیناموزاگرب برابر چلسی در شرایطی با نتیجه یک بر صفر به سود دینامو به پایان رسید که صادق محرمی، لژیونر ایرانی قهرمان کرواسی 76 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و با یک نمایش کم‌اشتباه، حضور در بازی‌های بعدی آبی‌های زاگرب را تضمین کرد.

مدافع راست ثابت تیم ملی در جریان صعود ایران به جام جهانی در حالی شب گذشته در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی جهان مقابل ستاره‌های نامدار چلسی درخشان ظاهر شد که احتمال رویارویی مجددش با بسیاری از آن‌ها در جام جهانی وجود دارد.

صادق که در این بازی دقت پاس 94 درصدی را ثبت کرد و 14 پاس سالم به هم‌تیمی‌هایش داد، در چهار دوئل زمینی با بازیکنان حریف موفق بود و یک پاس کلیدی و دو بار تحمل خطا و دو تکل سالم از فاکتورهای مثبت بازی دیشب او بود.

اما نقطه عطف حضور محرمی در ترکیب دینامو به جایی برمی‌گردد که در یک هماهنگی مناسب با سایر مدافعین تیمش، بن چیلول را در تله آفساید قرار داد تا گل اوبامیانگ مردود اعلام شود. اما بعد از اعلام آفساید از سوی داور و ورود کمک‌داور ویدیویی برای تشخیص آفساید به صورت نیمه خودکار، نقش صادق در این ماجرا پررنگ‌تر شد. موضوعی که نخستین بار در سطح چمپیونزلیگ مورد استفاده قرار می‌گرفت که باعث شد تا هوشیاری صادق محرمی در قرار دادن وینگ‌بک چلسی در شرایط آفساید بیش از پیش به چشم بیاید.

درحالی که کوواچیچ عزمش را برای ارسال یک پاسخ عمقی به فضای پشت محرمی جزم کرده بود، صادق با زرنگی خودش را پشت چیلول قرار داد تا با عقب‌تر نیفتادن نسبت به مدافعان تیم خودی، مدافع انگلیسی را در تله آفساید گرفتار کند.

از این نما هم به خوبی مشخص است که محرمی به عنوان آخرین بازیکن خط دفاعی دینامو جلوتر از چیلول جای گرفته است.

این هم تصویر انیمت‌شده VAR از لحظه ارسال توپ توسط کوواچیچ و نشان دادن موقعیت قرارگیری محرمی و چیلول.

همچنین نکته جالب دیگر در خصوص عملکرد فوق‌العاده صادق محرمی این است که رحیم استرلینگ، وینگر گران‌قیمت چلسی به عنوان یار مستقیم صادق از نظرات نمره آماری ضعیف‌ترین بازیکن در بین شاگردان توخل لقب گرفت. موضوعی که خلق فشار از سوی محرمی روی این وینگر استثنایی را به خوبی نشان می‌دهد. کمااینکه در یکی از صحنه‌های تقابل این دو بازیکن در بازی دیشب که ممکن است در جام جهانی و بازی ایران مقابل انگلستان هم تکرار شود، صادق محرمی با قدرت برابر نفوذ استرلینگ ایستادگی کرد و در نهایت با تسلط کامل توپ را تا خروج از خط عرضی زمین مشایعت کرد.