کارت زرد و سپس قرمز برای میلاد عبادی پور و دست زدن برای داور، عصبی‌ترین چهره را از کاپیتان ایران به تصویر کشید.

این شما و این خشن ترین نسخه کاپیتان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ایران در لیگ ملت‌های امسال غیرقابل پیش‌بینی ظاهر شد. تیم تغییر نسل داده بهروز عطایی که با باخت به هلند و ژاپن در هفته اول و شکست در ابتدای هفته دوم به بلغارستان زیر تیغ انتقادات قرار گرفته بود، کم کم به خودش آمد و کارهای بزرگی با شکست دادن تیم‌هایی مثل آمریکا و لهستان کرد و حالا با پیروزی بر اسلوونی در آستانه صعود قرار گرفته است.

ایران برای اینکه به صعود امیدوار بماند تنها برای برد قاطع مقابل اسلوونی به میدان رفته بود و مشخص بود بازیکنان ایران برای پوئن به پوئن بازی می‌جنگند و از خطای خودشان نیز عصبانی خواهند شد چه برسد به اشتباهات مکرر داور مسابقه.

داور در ابتدای اعتراضات میلاد خیلی زود به او کارت زرد نشان داد.

جنجال‌های بازی ایران-اسلوونی در اواخر ست سوم بازی بالا گرفت. توخته یک سرویس زد که در زمین حریف خوابید اما داور برای چندمین بار به سود اسلوونی سوت زد و دومین پوئن سرویس ایران را ندید. با درخواست ویدئوچک مشخص شد که سرویس توخته در زمین آنها خوابیده است اما در همین لحظات تا برگردانده شدن تصمیم داور، خون کاپیتان به جوش آمده بود.

عبادی‌پور در ادامه به سمت داور دوم رفت و اعتراضش را به او نیز ابراز کرد.

در این لحظه بود که حتی برگرداندن امتیاز به سود ایران هم موجب آرام شدن بازیکنان و به خصوص میلاد عبادی‌پور نشد. میلاد به عنوان کاپیتان تیم ملی با داور شروع به بحث شدید کرد. داور ابتدا به او کارت زرد داد و لحظاتی بعد با ادامه‌دار شدن اعتراضاتش با نشان دادن کارت قرمز به او، یک امتیاز هم به حریف داد.

در این لحظه بهروز عطایی وارد عمل شد و سعی کرد کاپیتانش را آرام و از درگیری دور کند.

این جنجال‌ها ادامه پیدا کرد و میلاد عبادی‌پور که عصبی‌ترین چهره مدت اخیرش را به خود گرفته بود به طور کنایه آمیزی مشغول تشویق و دست زدن برای داور شد تا اعتراض و بحث‌هایش با داور شیوه‌ای خاص‌تر پیدا کند.

وقتی داور کارت قرمز خود را بیرون آورد از بازیکنان شوکه شده ایران با لحنی تند خواست که دخالت نکنند.

اما تمام این تنش‌ها نیز باعث نشد ایران در مسابقه مرگ و زندگی حتی یک ست را به حریف بدهد و تیم ملی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ فاتح ست سوم شد.

سرانجام کارت قرمز به کاپیتان معترض ایران نشان داده شد.

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان ۳۰ ساله و باتجربه تیم ملی پس از خداحافظی سعیدمعروف وظیفه سنگین کاپیتانی تیم ملی را برعهده گرفت و خیلی جاها نیز تحت فشار قرار داشت اما او کاپیتانی است که بر سر تک تک پوئن‌ها می‌تواند بجنگد.

میلاد پس از کارت قرمز با چهره‌ای خونسرد داور پر اشتباه بازی را تشویق کرد.